Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Eläköön sudet - valtakunnallinen susitoimintapäivä

Eläköön sudet - valtakunnallinen susitoimintapäivä

Milloin 05.04.2014
alkaa 10:00 loppuu 19:00
Missä Aleksis Kiven katu 1–3, Helsinki
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0445166227
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Eläköön sudet - valtakunnallinen susitoimintapäivä on Luonto-Liiton susiryhmän järjestämä sudensuojelutapahtuma, jonne kutsutaan kaikki sudensuojelutoiminnasta kiinnostuneet ympäri Suomea. Tapahtuma järjestetään lauantaina 5. huhtikuuta Helsingissä, Harjun nuorisotalolla (Aleksis Kiven katu 1–3). Ohjelma alkaa klo 10 ja kestää noin klo 19 saakka.

Susitoimintapäivän tarkoituksena on tuoda yhteen suden puolesta toimivia ja toiminnasta kiinnostuneita ajatusten vaihdon, tiedon ja taitojen jakamisen sekä toiminnan kehittämisen merkeissä. Päivän ohjelma koostuu yhteisestä keskustelusta ja työpajoista koskien tärkeimpiä ajankohtaisia suden suojeluun liittyviä kysymyksiä ja vaikutustapoja. Aikaa on varattu myös vapaamuotoisemmalle yhdessäololle.

Osallistujille on tarjolla sudennälänkin tyynnyttävää vegaanista ruokaa omakustannehintaan.

Ilmoittaudu mukaan 30.3. mennessä osoitteeseen susiryhma[at]luontoliitto.fi. Mainitsethan ilmoittautumisessa myös mahdollisista erityistarpeistasi (esim. ruokavalio). Ilmoittautuneille lähetetään infokirje, joka sisältää tapahtuman ohjelman. Susiryhmä voi tarvittaessa korvata matkakuluja opiskelijoille ja työttömille.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...