Sijainti: Pääsivu / Blogi / Tervetuloa Sampo Marjomaan susiaiheisen musiikkivideon julkistustilaisuuteen

Tervetuloa Sampo Marjomaan susiaiheisen musiikkivideon julkistustilaisuuteen

Lämpimästi tervetuloa juhlistamaan Dark Country -yhtyeen ja Luonto-Liiton susiryhmän yhteistyötä ensi torstaina 16.6.

Luonto-Liitto, Sampo Marjamaan Dark Country -yhtye ja Mainostoimisto Adams kutsuvat sinut 16.6. ”Sign of the Dog”-musiikkivideon julkistustilaisuuteen. Esittelyssä on myös videon teemaan liittyvä Luonto-Liiton kansainvälinen sudensuojelukampanja #Greypride.

Sampo Marjomaan Sign of the Dog -videossa otetaan omaperäisellä tavalla kantaa susikysymykseen. Susien suojelu on Marjomaalle henkilökohtaisesti tärkeä aihe.

Suomen hälyttävä susitilanne on saanut paljon kansainvälistä huomiota. Susi on Suomessa erittäin uhanalainen laji, ja lyhyen ajan sisällä Suomen susikannasta on kadonnut lähes kolmannes. Luonto-Liiton kansainvälisen kampanjan tavoittena on, että Euroopan komissio puuttuisi tiukasti suden kannanhoidolliseen metsästykseen Suomessa.

Tilaisuus järjestetään torstaina 16.6.2016 klo 17:00 Steam Hellsinki -ravintolassa osoitteessa Olavinkatu 1(Narinkkatorin reunalla).
Lisätiedot: susiryhma@luontoliitto.fi

Videon voi katsoa osoitteessa:

« joulukuu 2016 »
joulukuu