Sijainti: Pääsivu / Blogi / Sudet tarvitsevat sinua –– kouluttaudu Luonto-Liiton petolähettilääksi Turussa 29.9.

Sudet tarvitsevat sinua –– kouluttaudu Luonto-Liiton Petolähettilääksi!

Luonto-Liiton petolähettiläät kiertävät kouluissa kertomassa lapsille ja nuorille susista biologisena lajina, suteen liittyvistä myyteistä sekä susien suojelusta. Petolähettiläsvierailut ovat vuosien varrella saavuttaneet jo tuhansia oppilaita.

Peruskouluissa, lukioissa ja ammatillisissa oppilaitoksissa kiertäminen on mukava ja konkreettinen tapa lisätä lasten ja nuorten susitietämystä, ja antaa mahdollisuuksia vaikuttamiseen niin sinulle kuin oppilaillekin. Samalla saat arvokasta opetus- ja esiintymiskokemusta.Vierailuista maksetaan 13 euron tuntipalkkio.

Kiertuetta mainostetaan tänä syksynä erityisesti Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueilla sekä Tampereen seudulla, mutta lähettilästunteja voi pitää missä päin Suomea tahansa.

Petolähettiläskoulutus Turun Luonnonsuojelukeskuksessa, Martinkatu 5 lauantaina 29.9.2012 klo 9-16. Päivän aikana tarjotaan pientä aamupalaa sekä lounas. Olet lämpimästi tervetullut myös Luonto-Liiton Susiryhmän kokoukseen, joka pidetään heti koulutuksen jälkeen klo 16 alkaen samassa paikassa.

Hae lähettilääksi täyttämällä lomake http://tinyurl.com/petolahettilas

Lähettiläiksi ryhtyville koulutus on maksuton ja matkat koulutukseen halvimman julkisen kulkuneuvon mukaan korvataan, kun on pitänyt ensimmäiset tunnit.

Lisätiedot:

Anna Swanljung anna.swanljung@luontoliitto.fi / 044 700 6113