Sijainti: Pääsivu / Blogi / Pure seitan Vol.2 -tukikeikka sudensuojelun ja eläinten oikeuksien puolesta

Pure seitan Vol.2 -tukikeikka sudensuojelun ja eläinten oikeuksien puolesta

Luonto-Liiton susiryhmä ja Animalian opiskelijaryhmä järjestävät Pure seitan Vol.2 -tukikeikan pyhäinpäivänä 31.10. ravintola Libertéssä. Lavalle nousevat Abduktio, Abnormi, Echo Is Your Love ja Spoiled Betty ja levytahdeista vastaavat dj:t Luontoon vapautettu nalle ja Vimma.

Pure seitan Vol 2. on eläinystävällinen rocktapahtuma, jossa tiukkojen kannanottojen sijaan pidetään hauskaa. Tapahtuma järjestetään vapaaehtoisten voimin ja tuotoilla edistetään sudensuojelu- ja eläinoikeustoimintaa.

"Juuri nyt ajankohtaisia kampanjoinnin kohteita ovat turkistarhaus sekä susien salametsästys. Jo yksitoista Euroopan maata on kieltänyt tai voimakkaasti rajoittanut turkistarhausta. Suomi ei saisi jäädä jälkeen muun Euroopan kehityksestä. Salametsästys taas uhkaa Suomen susikantaa erityisesti poronhoitoalueella. Susiryhmä on vaatinut jo pitkään resursseja salametsästyksen kitkemiseksi", Aija Kankare Animaliasta kertoo.

Susiryhmä on Luonto-Liiton toimintaryhmä, joka toimii Suomen suurpetojen suojelun edistämiseksi. Susiryhmä levittää tutkimuspohjaista tietoa suurpetojemme elintavoista, vaikuttaa asenteisiin sekä pyrkii vähentämään turhaa pelkoa ja vihaa petoja kohtaan.

Animalian opiskelijaryhmä on Eläinsuojeluliitto Animalian toimintaryhmä. Animalian päätoimintakohteita ovat turkiseläimet, tuotantoeläimet ja koe-eläimet.

Pure seitan Vol. 2.-tukikeikka järjestetään ravintola Libertéssä (Kolmas linja 34, Helsinki) 31.10.2009 kello 21-02. Tapahtuman ikäraja on 18 vuotta. Ensimmäinen esiintyjä aloittaa kello 21.30. Lippuja saa ovelta ja ne maksavat 6 euroa.

Pure seitan -tukikeikka järjestettiin ensimmäisen kerran viime vuonna. Silloin tapahtuma myytiin loppuun.

Lisätiedot:
Sami Säynevirta, sami.saynevirta@luontoliitto.fi, 040 560 7303
Aija Kankare, aija.kankare@helsinki.fi, 040 759 7328

www.luontoliitto.fi/susiryhma
www.animalia.fi

Tapahtuman juliste on ladattavissa osoitteesta:

kuuluu seuraaviin kategorioihin:
« joulukuu 2016 »