Sijainti: Pääsivu / Blogi / Eläköön sudet - valtakunnallinen susitoimintapäivä

Eläköön sudet - valtakunnallinen susitoimintapäivä

Susiryhmä järjestää 5. huhtikuuta suden suojelun kehittämiseen keskittyvän valtakunnallisen toimintapäivän.
Eläköön sudet - valtakunnallinen susitoimintapäivä

Kuva: Linda Mäki-Sulkava

Eläköön sudet - valtakunnallinen susitoimintapäivä on Luonto-Liiton susiryhmän järjestämä sudensuojelutapahtuma, jonne kutsutaan kaikki sudensuojelutoiminnasta kiinnostuneet ympäri Suomea. Tapahtuma järjestetään lauantaina 5. huhtikuuta Helsingissä, Harjun nuorisotalolla.

Susitoimintapäivän tarkoituksena on tuoda yhteen suden puolesta toimivia ja toiminnasta kiinnostuneita ajatusten vaihdon, tiedon ja taitojen jakamisen sekä toiminnan kehittämisen merkeissä. Päivän ohjelma koostuu yhteisestä keskustelusta ja työpajoista koskien tärkeimpiä ajankohtaisia suden suojeluun liittyviä kysymyksiä ja vaikutustapoja. Aikaa on varattu myös vapaamuotoisemmalle yhdessäololle.

Ilmoittaudu mukaan 30.3. mennessä osoitteeseen susiryhma[at]luontoliitto.fi. Mainitsethan ilmoittautumisessa myös mahdollisista erityistarpeistasi (esim. ruokavalio). Ilmoittautuneille lähetetään infokirje, joka sisältää tapahtuman ohjelman. Susiryhmä voi tarvittaessa korvata matkakuluja opiskelijoille ja työttömille.

Susiryhmä toivottaa mukaan kaikki suden puolesta toimivat ja suden suojelusta kiinnostuneet!

Eläköön sudet - valtakunnallinen susitoimintapäivä: tapahtumakalenterissa ja Facebookissa

kuuluu seuraaviin kategorioihin: ,
« heinäkuu 2017 »