Search results

28 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Oikeus olla susi – kaksikymmentä vuotta sudensuojelua
Kaksikymmentä vuotta sitten ryhmä aktiivisia opiskelijoita ja opettajia päätti, että suden huonolle asemalle Suomessa on tehtävä jotain. Ryhmä halusi vaikuttaa susipolitiikkaan ja ottaa osaa petokeskusteluun.
Located in Blogi
Luonto-Liitto vaatii vaihtoehtoja susien tappamiselle
Luonto-Liiton susiryhmä ei hyväksy kaatolupien myöntämistä susille nykytilanteessa, sillä Suomen susikanta ei ole kestävällä tasolla.
Susiryhmä kokoontuu 18.11.
Located in Blogi
Luonto-Liiton susiryhmä esittää petokorvausjärjestelmän täysremonttia poronhoitoalueella
Petokorvausjärjestelmä kaipaa uudelleenarviointia, esittää Luonto-Liiton susiryhmä. Nykyisellään järjestelmä ei toimi, sillä Lapin susikannan romahdettua metsästyspaineet kohdistuvat nyt uhanalaiseen ahmaan.
Saamelaisten porotalous ja suurpedot
Millään alkuperäiskansalla ei ole oikeutta poistaa kotoperäistä lajia sen luontaiselta elinalueelta (Suomenkielinen käännös Aftonbladetissa 25.4.2013 ilmestyneestä artikkelista)
Located in Blogi
Luonto-Liitto kutsuu lapsiperheet eläytymään suden maailmaan
Suden silmin – löytöretki suden maailmaan -tapahtuma on kaiken ikäisille lapsille tarkoitettu seikkailu, jossa tutustutaan suteen ja sen elämään elämyksellisillä toimintapisteillä.
Located in Blogi
Lapin nykymuotoinen porotalous uhkaa susien lisäksi alueen ympäristöä
Susia ja muita petoja on syytetty porotalouden heikosta tilasta väärin perustein. Kysymys on pohjimmiltaan porotalouden ja luonnonympäristön hyvinvoinnin välisestä ristiriidasta, jonka sovittaminen ei ole yksinkertaista. Luonto-Liiton susiryhmän kanta on, että ympäristön ja sen lajiston köyhdyttäminen tulee saada kuriin.
Located in Blogi
Luonto-Liitto vetoaa kansainvälisesti Suomen susien pelastamiseksi
Luonto-Liitto vetoaa nyt EU-tasolla Suomen susien puolesta. Susien ystäviä kannustetaan kirjoittamaan Euroopan komission ympäristökomissaari Karmenu Vellalle ja pyytämään komissiota puuttumaan tiukasti suden kannanhoidolliseen metsästykseen Suomessa.