Search results

222 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Sudentappolupia vastaan osoitetaan mieltä Helsingissä, Joensuussa ja Tampereella
Luonto-Liiton susiryhmä järjestää yhdessä muiden ympäristö- ja eläinjärjestöjen kanssa Eläköön sudet! -mielenosoituksen sudentappolupia ja maa- ja metsätalousministeriön susipolitiikkaa vastaan.
Located in Blogi
Aikuisten susien kuolemat kertovat sudenkaatolupien kohdentamisen epäonnistumisesta
Located in Blogi
Luonto-Liitto kanteli suden kannanhoidollisesta metsästyksestä Euroopan komissioon
Kantelussa todetaan, että kannanhoidollinen metsästys rikkoo Euroopan unionin luontodirektiiviä sekä perusteluidensa että toteutuksensa osalta. Susi kuuluu Suomessa luontodirektiivin liitteen IV tiukasti suojeltuihin lajeihin poronhoitoalueen ulkopuolella.
Located in Blogi
Maanomistajat voivat luoda sudelle suojelualueita
Susitoimintapäivän osallistujat haluavat kiinnittää huomiota maanomistajien oikeuteen säädellä metsästystä maillaan.
Susitoimintapäivän tunnelmia
Located in Blogi
Mari Nyyssölä-Kiisla on susiryhmän uusi puheenjohtaja
Susiryhmän puheenjohtaja on vaihtunut Tea Tawastin jäätyä pois tehtävästä uusien tuulien myötä. Uutena puheenjohtajana on aloittanut Mari Nyyssölä-Kiisla.
Located in Blogi
Lappia ei saa tyhjentää ahmoista ja susista
Luonto-Liitto ei hyväksy maa- ja metsätalousministeriön suurpetopolitiikkaa, jonka tarkoituksena on tyhjentää Lappi susien jälkeen ahmoista.
Susi-suden Via Dolorosa
Miten käy neljä kertaa pakkosiirretyn Susi-suden Ruotsissa?
Located in Blogi
Luontojärjestöjä ei kuunneltu – valitukset sudenkaatoluvista ainoa keino vaikuttaa
Luonto-Liitto ja Luonnonsuojeluyhdistys Tapiola ovat jättäneet valituksia Riistakeskuksen myöntämistä kannanhoidollisista poikkeusluvista suden metsästykseen. Satakunnassa, Varsinais-Suomessa ja Pohjois-Hämeessä poikkeuslupien toimeenpano on keskeytetty. Yhdistykset ovat valittaneet myös Kainuun, Pohjanmaan ja Itä-Suomen luvista, joiden osalta asia on Riistakeskuksella lausuttavana.
Ian Michlerin vierailu Luonto-Liitossa
Eteläafrikkalainen luonto-opas, toimittaja ja konsultti Ian Michler kävi tänään Luonto-Liiton toimistolla kertomassa Afrikassa harjoitettavasta trofeemetsästyksestä.