Search results

28 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Sudentappolupia vastaan osoitetaan mieltä Helsingissä, Joensuussa ja Tampereella
Luonto-Liiton susiryhmä järjestää yhdessä muiden ympäristö- ja eläinjärjestöjen kanssa Eläköön sudet! -mielenosoituksen sudentappolupia ja maa- ja metsätalousministeriön susipolitiikkaa vastaan.
Located in Blogi
Aikuisten susien kuolemat kertovat sudenkaatolupien kohdentamisen epäonnistumisesta
Located in Blogi
Luonto-Liitto kanteli suden kannanhoidollisesta metsästyksestä Euroopan komissioon
Kantelussa todetaan, että kannanhoidollinen metsästys rikkoo Euroopan unionin luontodirektiiviä sekä perusteluidensa että toteutuksensa osalta. Susi kuuluu Suomessa luontodirektiivin liitteen IV tiukasti suojeltuihin lajeihin poronhoitoalueen ulkopuolella.
Located in Blogi
Maanomistajat voivat luoda sudelle suojelualueita
Susitoimintapäivän osallistujat haluavat kiinnittää huomiota maanomistajien oikeuteen säädellä metsästystä maillaan.
Susitoimintapäivän tunnelmia
Located in Blogi
Luonto-Liiton susiryhmä ja Oikeutta eläimille keräävät nimiä EU:n susikantelun tueksi
Luonto-Liiton susiryhmä ja Oikeutta eläimille kannustavat ihmisiä allekirjoittamaan Euroopan komissiolle suunnatun vetoomuksen kannanhoidollisen metsästyksen lopettamiseksi ja rakentavamman susipolitiikan edistämiseksi Suomessa. Susi on Suomessa erittäin uhanalainen eläin, jonka kanta on Luonnonvarakeskuksen viimeisimmän arvion mukaan vain 220–245 yksilön suuruinen.
Located in Blogi
Lappia ei saa tyhjentää ahmoista ja susista
Luonto-Liitto ei hyväksy maa- ja metsätalousministeriön suurpetopolitiikkaa, jonka tarkoituksena on tyhjentää Lappi susien jälkeen ahmoista.
Luonto-Liitto onnittelee Mervi Laaksosta tiedonjulkistamisen valtionpalkinnosta
Luonto-Liiton susiryhmän puheenjohtajana 2005–2007 toimineelle biologi Mervi Laaksoselle on myönnetty tiedonjulkistamisen valtionpalkinto viime vuonna julkaistusta Susi-tietokirjasta.
Located in Blogi
Luontojärjestöjä ei kuunneltu – valitukset sudenkaatoluvista ainoa keino vaikuttaa
Luonto-Liitto ja Luonnonsuojeluyhdistys Tapiola ovat jättäneet valituksia Riistakeskuksen myöntämistä kannanhoidollisista poikkeusluvista suden metsästykseen. Satakunnassa, Varsinais-Suomessa ja Pohjois-Hämeessä poikkeuslupien toimeenpano on keskeytetty. Yhdistykset ovat valittaneet myös Kainuun, Pohjanmaan ja Itä-Suomen luvista, joiden osalta asia on Riistakeskuksella lausuttavana.
Ian Michlerin vierailu Luonto-Liitossa
Eteläafrikkalainen luonto-opas, toimittaja ja konsultti Ian Michler kävi tänään Luonto-Liiton toimistolla kertomassa Afrikassa harjoitettavasta trofeemetsästyksestä.