Search results

20 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Luonto-Liitto: Susien pantaseurantapalvelu tulee sulkea toistaiseksi
Luonto-Liitto on erittäin huolestunut kahden edeltävän viikon aikana järjestön tietoon tulleista susien salametsästystapauksista ja niiden yrityksistä.
Located in Blogi
Susiryhmä luovuttaa Euroopan komissiolle vetoomuksen Suomen susikannan pelastamiseksi
Luonto-Liiton susiryhmä luovuttaa perjantaina (20.6.2014) vetoomuksen Suomen susien puolesta Euroopan komission ympäristöasioiden pääosaston johtaja Aurel Ciobanu-Dordealle. Vuoden 2013 aikana yli 11 000 nimeä keränneessä kansainvälisessä vetoomuksessa Demand EU take action to save the endangered wolf in Finland vaaditaan EU:lta toimia Suomen susikannan pelastamiseksi.
Perhon susien salametsästys suunnitelmallista
Vuonna 2013 Perhossa tapahtuneen susien salakaatojen oikeuskäsittely alkoi eilen valmisteluistunnolla Kokkolan käräjäoikeudessa.
Located in Blogi
Luonto-Liitto vetoaa maa- ja metsätalousministeriöön Suomen susien pelastamiseksi
Kannanhoidollinen metsästys on sudenhoitosuunnitelman keskeisin ongelma
Luonto-Liitto pitää uutta sudenhoitosuunnitelmaa monelta osin puutteellisena uhanalaisen suden suojelun kannalta. Maa- ja metsätalousministeriö esitteli luonnoksen uudeksi hoitosuunnitelmaksi torstaina 18.12.2014.
Located in Blogi
Perhon susien salametsästäjien tuomio liian lievä
Perhon salakaato-oikeudenkäynnistä annettiin tänään käräjäoikeuden tuomio, joka asettaa 12 syytetylle vuoden ja kahden kuukauden ehdollisen vankeusrangaistuksen sekä neljän vuoden metsästyskiellon törkeästä metsästysrikoksesta. Luonto-Liitto pitää salametsästäjille annettua tuomiota turhan lievänä.
Located in Blogi
Sudentappolupia vastaan osoitetaan mieltä Helsingissä, Joensuussa ja Tampereella
Luonto-Liiton susiryhmä järjestää yhdessä muiden ympäristö- ja eläinjärjestöjen kanssa Eläköön sudet! -mielenosoituksen sudentappolupia ja maa- ja metsätalousministeriön susipolitiikkaa vastaan.
Located in Blogi
Luonto-Liitto kanteli suden kannanhoidollisesta metsästyksestä Euroopan komissioon
Kantelussa todetaan, että kannanhoidollinen metsästys rikkoo Euroopan unionin luontodirektiiviä sekä perusteluidensa että toteutuksensa osalta. Susi kuuluu Suomessa luontodirektiivin liitteen IV tiukasti suojeltuihin lajeihin poronhoitoalueen ulkopuolella.
Located in Blogi
Luonto-Liiton susiryhmä ja Oikeutta eläimille keräävät nimiä EU:n susikantelun tueksi
Luonto-Liiton susiryhmä ja Oikeutta eläimille kannustavat ihmisiä allekirjoittamaan Euroopan komissiolle suunnatun vetoomuksen kannanhoidollisen metsästyksen lopettamiseksi ja rakentavamman susipolitiikan edistämiseksi Suomessa. Susi on Suomessa erittäin uhanalainen eläin, jonka kanta on Luonnonvarakeskuksen viimeisimmän arvion mukaan vain 220–245 yksilön suuruinen.
Located in Blogi
Lappia ei saa tyhjentää ahmoista ja susista
Luonto-Liitto ei hyväksy maa- ja metsätalousministeriön suurpetopolitiikkaa, jonka tarkoituksena on tyhjentää Lappi susien jälkeen ahmoista.