Kansainvälinen ympäristötoimintaleiri 14.-18.6. ja Luontoliiton 80-vuotisjuhla 17.6.

Kaipaatko inspiraatiota ja toimintaa? Tule Luontoliiton kansainväliselle leirille  oppimaan, lepäämään ja laittamaan kädet multaan. Leirillä pääset tekemään käytännön ennallistamistöitä, tapaamaan muita kaikenikäisiä aktivisteja sekä pohtimaan omaa rooliasi vaikuttajana ja uusia suuntia ympäristö- ja ilmastopolitiikalle. Pääset tutustumaan myös taidelähtöisiin menetelmiin ja saat työkalupakkiisi uusia tapoja vaikuttaa ja luoda hyvinvointia itsellesi, yhteisöllesi tai organisaatiollesi.

Nuorille ja aikuisille on leirillä oma ohjelmansa ja lapsille omansa. Osallistu siis yksin tai nappaa perheesi ja kaverisi mukaan!

Lauantaina 17.6. juhlistetaan Luontoliiton 80-vuotista taivalta kulttuurin ja yhteisen tekemisen parissa, pohditaan menneitä ja katsotaan tulevaisuuteen. Seuraa nettisivujamme ja Instagram tilejämme @luontoliitto @llilmastoryhma, minne päivitämme lisätietoa kulttuuriohjelmasta ja työpajoista.

Juhla on osa leiriohjelmaa, mutta voit halutessasi osallistua vain juhlaan.

Leiripaikkana toimii Lassilan tila, joka sijaitsee osoitteessa Paijalantie 341, 04300 Tuusula. Leiriä Luontoliiton kanssa yhteistyössä järjestää Kansainvälinen vapaaehtoistyö ry. Leiriä rahoittaa Pohjantähti.

Voit osallistua leirillä koko ajaksi, vain viikonlopuksi tai ainoastaan lauantain leirijuhlaan:

• ke-pe 14.6.-16.6. kaikille avoin leiri
  • pe-su 16.6.-18.6. kaikille avoin leiri
  • la 17.6. kaikille avoin leiri ja la 17.6. Luontoliiton 80-vuotisen taipaleen juhla kaikenikäisille (juhla on osa leiriohjelmaa)

Tästä löydät leiriohjelman!

Leirillä noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita. Ilmoittautumalla leirille sitoudut noudattamaan niitä. Lue lisää turvallisemman tilan periaatteista täältä. Luontoliiton turvallisemman tilan yhteyshenkilö on Sami Säynevirta sami.saynevirta@luontoliitto.fi. Leirillä paikan päällä on myös turvallisemman tilan vastaavat, jotka ilmoitetaan myöhemmin.

Ilmoittaudu leirille ja juhlaan klikkaamalla tästä

Kysy lisätietoja leirikoordinaattoril Elolta: elo.vanhanen@luontoliitto.fi

Finnish Nature League’s Nature Action Camp

Learn, create, act!

Join us at Finnish Nature Association’s International Nature Action Camp! At the camp you will get to participate in nature restoration and rewilding work and to learn more about how environmental and social justice issues are connected. You will learn how to use arts-based-methods as part of your activism to make it more effective and to improve your, your community’s and organisation’s wellbeing.

The camp will be held at Lassilan tilaPaijalantie 341, 04300 Tuusula. The camp is organized in collaboration with KVT Finland. The camp is sponsored by Pohjantähti.

The camp will have separate programs for adults and children. You are welcome to come by yourself or to bring your family and friends!

17.6. we will celebrate Finnish Nature Association’s 80-years-old history together at the same location. Details of the celebration’s and whole camp’s culture program can be found later on our website and on our social medias (@luontoliitto, @llilmastoryhma).

Finnish Nature Association arranges an internatiol Nature Action camp at Tuusula, South Finland on 14.-18.6.2023. The Camp site is at an eco farm, Lassilan tila, Paijalantie 341, 04300 Tuusula.
You can sign up to the Nature Action camp and/or to the Celebration of Finnish Nature Association. You get a spot at the camp only when you will receive an email from us. We will send emails usually once a week, mostly at the end of the week.

The International Nature Camp Program here!

You can sign up to participate for the whole camp, only for the weekend or only for the Saturday’s celebration.
– Wednesday to Friday 14.6.-16.6. camp for all ages
– Friday to Sunday 16.6.-18.6. camp for all ages
– Saturday Celebration Day 17.6. for all ages. Celebration is part of the camp program.

Sign up to the camp and/or to the celebration with this form: link