Sijainti: Pääsivu / SaKan uusien ilta

SaKan uusien ilta

SaKan uusien ilta pidetään tiistaina 14. lokakuuta kello 17 ravintola Sointulassa (Kirkkokatu 22, Joensuu). Tervetuloa uudet, vanhat ja muut kiinnostuneet!
Milloin 14.10.2014
alkaa 17:00 loppuu 20:00
Missä Sointula, Kirkkokatu 22, Joensuu
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Tervetuloa Luonto-Liitton Savo-Karjalan piirin uusien iltaan! Tapaamme Sointulassa, jossa tutustutaan ja pohditaan syksyn ympäristö- ja luontotoimintaa Joensuussa. Luvassa on jo runsaasti tapahtumia, joista kuullaan lisää. Myöhemmin illalla ravintolaan saapuvat soittamaan Lulu ja ystävät!

Welcome to Joensuu's nature league's evening for new members and other interested people! We will meet in Sointula (Kirkkokatu 22). The evening involves getting to know each other and planning nature and environmental activities in Joensuu. You also get to hear about our already planned events for the Autumn. Later in the evening there will be Lulu and Friends playing!

Lisätietoja/more infomation:

saka(at)luontoliitto.fi

« syyskuu 2016 »
syyskuu
Tapahtumat
Savo-Karjalan Luontopiirin 40v. synttärit 01.10.2016 10:00 - 23:55 — Kulttuurikahvila Laituri, Itäranta 10, 80100 Joensuu
Savo-Karjalan Luontopiirin syyskokous 06.10.2016 17:00 - 20:00 — Kulttuurikahvila Laituri, Itäranta 10, 80100 Joensuu
Tulevat...