Sijainti: Pääsivu / SAKA:n kaikille avoin kevään toiminnan suunnitteluretki

SAKA:n kaikille avoin kevään toiminnan suunnitteluretki

Lähde kanssamme retkelle Joensuun Kuhasaloon tutustumaan alueen luontoon ja metsiin. Retken jälkeen luvassa on vegaanisia herkkuja, lämmittelyä Kalmonkatiskassa nuotion loimutessa ja tulevan toiminnan suunnittelua!
SAKA:n kaikille avoin kevään toiminnan suunnitteluretki

(CC-BY-SA) Aleks G

Milloin 13.02.2016
alkaa 12:00 loppuu 18:00
Missä Kuhasalo
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0452363162
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Kaikille avoimelle retkelle voi lähteä kuka tahansa mukaan. Luvassa opastettu kierros, jossa metsätalouden insinööri Pyry kertoo alueen metsistä sekä puista yleisesti. Luvassa myös erilaisia ympäristökasvatuksellisia leikkejä, joten varauduthan lämpimillä vaatteilla ja mielellään kunnon kengillä! Retken jälkeen luvassa on lämmittelyä Kalmonkatiskan kodassa sekä rentoa tulevan toiminnan ideointia.

Tarjoilun varmistamiseksi ilmottoitathan osallistumisestasi, joko facebook-tapahtumassa tai sähköpostilla osoitteeseen saka@luontoliitto.fi

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

kuuluu seuraaviin kategorioihin: , , ,
« syyskuu 2016 »