Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Luonto-Liitto hakee leirikoordinaattoria Savo-Karjalan piiriin keväälle 2022

Luonto-Liitto hakee leirikoordinaattoria Savo-Karjalan piiriin keväälle 2022

Hae osa-aikaiseksi leirikoordinaattoriksi Savo-Karjalan Luonto-Liittoon keväälle 2022!

Oletko kiinnostunut ympäristöasioista ja kaipaat tuloja esimerkiksi opintojen oheen? Haluatko kokemusta lapsille ja nuorille suunnatun ympäristökasvatustoiminnan koordinoinnista? Hae meille!

Luonto-Liitto hakee leirikoordinaattoria Savo-Karjalan paikallispiiriin keväälle 2022. Työtehtävät sijoittuvat huhti-kesäkuulle. Leirikoordinaattorin kokonaistyöaika on 68 tuntia ja palkka yhteensä 980 euroa (noin 14,40 €/h). Työ sopii erinomaisesti opintojen oheen pienen viikoittaisen tuntimäärän takia. Savo-Karjalan Luonto-Liitto toimii pääasiassa Joensuun ja Kuopion alueella, mutta leirikoordinaattorin työ ei ole aikaan ja paikkaan sidottua, ja työaika on joustavaa.

Savo-Karjalan Luonto-Liitto järjestää heinäkuussa 2022 kolme luontoleiriä lapsille ja nuorille. Kesällä järjestettävät leirit ovat lastenleiri ja nuortenleiri Kuopion Karhonsaaressa ja lasten norppaleiri Savonlinnassa Saimaalla.

Leirikoordinaattorin työtehtävinä ovat luontoleirien järjestelyyn liittyvät ennakkovalmistelut. Tehtäviin kuuluvat leirien mainostaminen, leiri-ilmoittautumisten vastaanottaminen ja tarvittaessa kyselyihin vastaaminen sähköpostitse tai puhelimitse. Lisäksi leirikoordinaattori vastaanottaa leirityöntekijöiden hakemukset, huolehtii leirikirjeiden postittamisesta ja ohjaajakoulutuksen käytännön järjestelyistä. Leirien sisällön suunnittelu ja toteuttaminen eivät kuuluu koordinaattorille, vaan ne ovat leirien johtajien ja ohjaajien vastuulla.

Leirikoordinaattori perehdytetään työtehtäviä varten työn alkaessa, ja Savo-Karjalan Luonto-Liiton hallitus tukee häntä koko työsuhteen ajan työtehtävissään.

Vapaamuotoiset hakemukset mahdollisine liitteineen voit lähettää osoitteeseen sakanleirit@luontoliitto.fi. Hakemuksia otetaan vastaan maaliskuun ajan, mutta paikka täytetään mahdollisimman pian. Tervetuloa töihin nuorten omaan ympäristöjärjestöön!

Lisätietoja: saka@luontoliitto.fi tai puheenjohtaja Roosa Pihlajamäki puh.0405435132

kuuluu seuraaviin kategorioihin: ,
« toukokuu 2022 »