Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Tule meille töihin leirikesänä 2022!

Tule meille töihin leirikesänä 2022!

Haemme leirityöntekijöitä kesälle 2022!

Tule tekemään mahtavia luontoleirejä kanssamme!

Luontoleirillä työskentelet osana tiimiä ja pääset vetämään ohjelmaa sekä nauttimaan kesäpäivistä kivojen leiriläisten kanssa. Unohtamatta hauskoja muita tiimiläisiä, joista saat kenties elinikäisiä kavereita!

Lastenleireillä tiedossa on mm. luontoleikkejä, retkeilyä metsissä, kasvien, lintujen ja hyönteisten tutkailua, taiteilua luonnonmateriaaleista, saunomista ja uimista, seikkailuja ja herkuttelua iltanuotiolla. Nuortenleireillä lisäksi tehdään pidempiä retkiä, harjoitellaan erätaitoja sekä pohditaan ympäristökysymyksiä.

Etsimme:

Johtajia, ohjaajia ja kokkia Kuopion Karhonsaaren luontoleireille:

• Lastenleiri 10.-.15.7.2022 (7–11 -vuotiaat)
  • Nuortenleiri 24.-29.7.2022 (12–15 -vuotiaat)

Johtajia ja ohjaajia norppaleirille Savonlinnan Turponsaareen:

• Lastenleiri 17.-22.7.2022 (7-11 -vuotiaat)

Jokaiselle leirille palkataan 1-2 johtajaa ja 2–4 ohjaajaa sekä kokki. Yksi jokaisen leirin ohjaajista voi olla alle 18-vuotias. Leirillä työskentelyn palkkio koostuu sekä koulutus- ja suunnitteluviikonloppuun osallistumisesta että itse leiriviikosta.

Leiritiimit suunnittelevat ja toteuttavat yhdessä leirien ohjelman. Leiritiimeille pidetään suunnitteluviikonloppu Kuopion Karhonsaaressa kesäkuun puolessa välissä. Alustava päivämäärä koulutukselle on 10.-12.6.2022. Suunnitteluviikonloppu muodostaa osan leirityöntekijän palkasta. Koulutus- ja suunnitteluviikonloppuun korvataan (mieluusti opiskelijahintaiset) matkat asuinpaikkakunnalta, ja leireille pyritään järjestämään mahdollisuuksien mukaan myös kimppakyytejä.

Johtajalta (palkkio 260 e) edellytetään kokemusta Luonto-Liiton leireistä ja organisointikykyä. Eduksi ovat luonnontuntemus, sakalaisuus ja ensiaputaidot.

Yli 18-vuotiailta ohjaajilta (palkkio 200 e) edellytetään aiempaa leirikokemusta tai vastaavaa. Kaikille ohjaajille ovat eduksi luonnontuntemus, sakalaisuus sekä ensiaputaidot.

Alle 18-vuotiaille ohjaajille (palkkio 140 e) on eduksi kokemus luontoleireistä, kiinnostus luonto- ja ympäristöasioihin sekä sakalaisuus.

Kokilta (palkkio 260 e) edellytetään kokemusta kokkauksesta leiriolosuhteissa, itsenäisyyttä, lapsiystävällisyyttä ruoissa ja kasvisruuan valmistustaitoa.

Linkki työnhakulomakkeeseen:

Ajokortti ja/tai käytettävä auto ovat hakijan eduksi.

Laita rohkeasti hakemus tulemaan!

Leiripaikkamme

Karhonsaari on Kuopion lähellä sijaitseva vehreä luonnonsuojelu- ja virkistyskäytössä oleva saari. Leirin tukikohtana on kaksi SaKan omistamaa satavuotiasta huvilaa rantasaunoineen. Kallavesi, saaren villiintynyt arboretum ja luonnonsuojelualueiden mäntykankaat tarjoavat loistavat puitteet luontoleirien seikkailuille.

Turponsaari sijaitsee Pitkän Pihlajaveden itäpäässä, noin 10 km Savonlinnasta etelään. Siellä sijaitsee leiripaikkanamme toimiva Turponmaja, joka on Retki-Toverit Ry:n omistama, ja on toiminut paikkana luontoleireillemme jo seitsemän vuoden ajan. Turponsaari on valtion luonnonsuojelualuetta, ja sen ympäristö tarjoaa erinomaiset puitteet mm. luonnon tutkiskelulle, luontoseikkailuille, melomiselle ja uimiselle.

sakanleirit[at]luontoliitto.fi

tai leirikoordinaattori Aamu Saari puh. +358404167169.

« toukokuu 2022 »
toukokuu