Sijainti: Pääsivu / Kerho-ohjaajakoulutus Kuopiossa

Kerho-ohjaajakoulutus Kuopiossa

Kiinnostaako luonnonharrastus, ympäristökasvatus ja lasten kanssa ulkona puuhaaminen? Kouluttaudu luontokerhon ohjaajaksi!

Luonto-Liiton Savo-Karjalan piiri järjestää luontokerho-ohjaajan peruskurssin la-su 03.–04.09.2016 Kuopiossa. Koulutus kestää kumpanakin päivänä klo 10-16. Kurssi tarjoaa tietoa ja käytännön vinkkejä luontokerhon suunnittelusta, ohjaamisesta, menetelmistä ja materiaaleista. Kurssin ohjelmassa: - ympäristökasvatuksen perusteet - luontokerhon ohjelman suunnittelu - ohjaajana toimimisen taitoja - Luonto- Liiton ympäristökasvatusoppaisiin tutustumista.

Kurssihinta: 40/20€ (alennus Luonto-Liiton jäsenille). Hintaan sisältyy kurssimateriaali ja ruokailut. Lisätiedot ja ilmoittautumiset 28.08. mennessä osoitteeseen saka@luontoliitto.fi / puh: 045-3476866 Koulutus ei takaa pääsemistä luontokerhojen ohjaajaksi, mutta koulutetut ohjaajat ovat etusijalla, kun kerhoihin haetaan lisää ohjaajia.

« joulukuu 2016 »
joulukuu