Sijainti: Pääsivu / Kerhot

Kerhot

Kuva: Suvi Ryynänen

Luontokerhot ovat alakouluikäisille tarkoitettuja kerhoja, jotka kokoontuvat kerran viikossa iltapäivällä tai illalla. Kerhokerran pituus on puolitoista tuntia. Luontokerhossa tutkitaan luontoa, askarrellaan luonnonmateriaaleista ja retkeillään lähiluonnossa. Kerholaisilta peritään pieni materiaalimaksu.

Savo-Karjalan Luontopiiri aloitti lastenkerhotoiminnan syksyllä 2013. Ensimmäinen Joensuun kerho perustettiin Botanian kasvitieteelliseen puutarhaan.

Seuraavat kerhot alkavat syksyllä 2016: Juuson luontokerho Botanian kasvitieteellisessä puutarhassa kokoontuu keskiviikkoisin 7.9.2016 alkaen klo 16.30-18. Ilmoittautua voi aina 4.9. asti osoitteeseen saka[ät]luontoliitto.fi.

Lisätietoja kerhoista: saka[ät]luontoliitto.fi

« syyskuu 2016 »
syyskuu
Tapahtumat