Sijainti: Pääsivu / Hae töihin Savo-Karjalan Luonto-Liiton kerho-ohjaajaksi!

Hae töihin Savo-Karjalan Luonto-Liiton kerho-ohjaajaksi!

Kiinnostaako ympäristökasvatus ja lasten kanssa ulkona puuhaaminen? Haemme nyt uusia innostuneita yli 18 -vuotiaita kerho-ohjaajia Savo-Karjalan Luonto-Liittoon Joensuuhun.

Kerhotoiminta on 7-12 -vuotiaille lapsille ja se alkaa tammikuussa 2019.

Kerho on keskiviikkoisin klo 17-18.30 Nepemäen koulun tiloissa Niinivaaralla. Ohjaajan palkkio on 30e per kerta. Kerhoa ohjataan aina pareittain. Kerho-ohjaajan työtehtäviin kuuluu kerhon vetämisen lisäksi kevään kerhojen suunnittelukerta sekä jokaisen kerhon etukäteissuunnittelu parin kanssa.

Järjestämme kaikille valituille uusille ohjaajille vaadittavan (30e) luontokerho-ohjaajan peruskurssin tammikuussa (päivä pyritään vahvistamaan viimeistään työhaastatteluihin). Kurssi tarjoaa tietoa ja käytännön vinkkejä luontokerhon suunnittelusta, ohjaamisesta, menetelmistä sekä saat materiaaleja työskentelyn avuksi.

Pistähän siis rohkeasti hakemus tulemaan! Vapaamuotoisesta hakemuksesta tulee ilmetä perustietojen lisäksi millainen luontotietämys/ -tausta sinulla on.

Kutsumme rentoon haastatteluun joulukuun aikana. Pidäthän sähköpostiasi silmällä vielä joulun lähestyessäkin. Valinnat teemme heti haastattelujen jälkeen ennen joulua!

Lisätietoja ja hakemukset riina.pippuri@gmail.com

Kerhokoordinaattori Riina Pippuri