Sijainti: Pääsivu / Talvinen hiihtoretki Karhonsaareen

Talvinen hiihtoretki Karhonsaareen

Savo-Karjalan Luontopiiri järjestää kaikille avoimen hiihtoretken Karhonsaareen. Luvassa on reippua ulkoilmassa, vegaanista purtavaa nuotiolla, sekä halukkaille mahdollisuus majoittua SAKA:n omistamassa Kuivaamo-rakennuksessa! Säävaraus!
Milloin 05.03.2016 11:00 loppuu
06.03.2016 16:00
Missä Karhonsaari
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0452363162
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Lähde kanssamme SAKA:n omistamille Karhonsaareen huviloille suuntautuvalle hiihtoretkelle. Retkelle tarvitset vain tavalliset sukset, koska matkan taitamme latuja pitkin. Luvassa on tutustumista rakennusten lisäksi myös alueen luontoon ja rentoa yhdessä oloa, niin luontoontutustumisen kuin ruuanlaitonkin muodossa. Halukkaille on myös mahdollisuus majoittua Kuivaamo-rakennuksessa, jonka saa hyvin lämmitettyä. Huomaathan, että tarvitset kuitenkin talvilämpimän makuupussin! Tapahtuma ei maksa mitään, ja lisätietoa on tulossa myöhemmin!

Tapahtuma lähestyy, joten toivoisimme kaikkien kiinnostuneiden ilmottautuvan 2.3. mennessä sähköpostilla. Retki on omakustanteinen, mutta SAKAn puolesta paikalla on illalla lämmintä keittoa ja aamupuuroa. Matkat ja muut eväät jokainen maksaa itse. Paikalle voi tulla myös vain päiväretkelle, mutta myös yöksi jääminen on mahdollista, jos omistat talvikestävän makuupussin. Huomaathan, että jokaisella retkelle lähtijällä olisi hyvä olla naskalit mukana turvallisuuden vuoksi. Jäätilanteesta ja varasuunnitelmasta tiedotamme ensi viikon alussa. Toivottavasti mahdollisimman useat teistä pääsevät paikalle

Tiedustelut ja ilmottautumiset osoitteeseen saka@luontoliitto.fi

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« joulukuu 2016 »