Sijainti: Pääsivu / Ilmastoahdistus ja voimavarat: kolmas tapaaminen

Ilmastoahdistus ja voimavarat: kolmas tapaaminen

Keskusteluryhmä kokoontuu kevään aikana kolme kertaa Joensuussa. Pysähdymme luottamuksellisessa ja vertaistuellisessa ilmapiirissä kohtaamaan ilmastonmuutoksen herättämiä tunteita, ahdistusta ja toivonpilkahduksia. Käsittelemme ilmastoahdistusta luovien ja toiminnallisten menetelmien sekä keskustelujen avulla. Jaamme oivalluksia voimavaroista ja välineistä, joiden avulla toivoa ja toimintakykyä voi tukea ja herätellä tulevaisuuden epävarmuuden edessä.
Milloin 09.05.2019
alkaa 18:00 loppuu 20:00
Missä Rantakatu 23 B, Joensuu
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Ryhmä on sopiva kaikille, jotka ovat kiinnostuneita käsittelemään ilmastonmuutoksen aiheuttamia tunteita. Omien tunteiden kohtaaminen ja niiden jakaminen voi edesauttaa toimintaa ilmastonmuutoksen torjumiseksi. Kokoonnumme pienryhmässä. Jokaiselle tapaamiskerralle on oma sitova ennakkoilmoittautumisensa, joka aukeaa kaksi viikkoa ennen tapaamiskertaa. Voit osallistua joko yhteen tai useampaan tapaamiseen. Osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä ja osallistuminen on maksutonta.

Paikkana on Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen kokoustila Helmi, Rantakatu 23 B. Kokoontumisten päivämäärät 19.3, 9.4. 9.5. klo 18-20. Vertaisohjaajina toimivat Savo-Karjalan Luonto-Liiton aktiivi ja psykologian opiskelija Juni Sinkkonen, psykologi ja opettaja Venla Okkonen sekä psykologian opiskelija Eero Pajari. Ryhmä on osa Savo-Karjalan Luonto-Liiton ilmastotoimintaryhmän toimintaa.

Huomiothan, että ryhmä ei ole terapiaa, eikä se sovellu akuutissa kriisissä olevalle. Olet tervetullut omana itsenäsi elämänkatsomuksesta riippumatta!

Ilmoittautuminen ja lisätiedot: juni.sinkkonen@gmail.com

« toukokuu 2019 »