Sijainti: Pääsivu / Botanian luontokerhon terveiset

Botanian luontokerhon terveiset

Lasten luontokerhossa Botanialla on tehty syysvalmisteluja.
Botanian luontokerhon terveiset

Kuva: Tähti Oksanen

Botanian kasvitieteellisellä puutarhalla käynnistyi Savo-Karjalan luontopiirin pyörittämä lasten luontokerho syyskuun puolivälissä. Ensimmäisinä viikkoinaan kerho on tutustunut puutarhan kasveihin ja perhosiin sekä auttanut syysvalmisteluissa parhaansa mukaan. Syksy jatkuu retkeilyn merkeissä, mutta iltojen pimetessä toiminta siirtyy enemmän sisätiloihin.

Kerhoa oli odotettu pitkään ja koossa on innokas joukko luonnosta kiinnostuneita lapsia. Savo-Karjalan luontopiiri järjestää marraskuun ensimmäisenä viikonloppuna ohjaajakoulutuksen uusille kerho-ohjaajille. Tavoitteena on aloittaa toinenkin kerho Joensuussa vuodenvaihteessa. Lisätietoja kerhoista ja ohjaajakoulutuksesta: saka@luontoliitto.fi

Samasta aiheesta
Kerhot
kuuluu seuraaviin kategorioihin:
« syyskuu 2016 »
syyskuu
Tapahtumat
Savo-Karjalan Luontopiirin 40v. synttärit 01.10.2016 10:00 - 23:55 — Kulttuurikahvila Laituri, Itäranta 10, 80100 Joensuu
Savo-Karjalan Luontopiirin syyskokous 06.10.2016 17:00 - 20:00 — Kulttuurikahvila Laituri, Itäranta 10, 80100 Joensuu
Tulevat...