Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Norppaleiri tulee taas!

Norppaleiri tulee taas!

SaKa järjestää jälleen tänä kesänä suositun norppaleirin 8-12 -vuotiaille 23.-28.7.2017!

Norppaleiri on tarkoitettu ensisijaisesti Saimaan alueella asuville ja mökkeileville lapsille.Leirillä tutustutaan saimaannorpan elämään ja elinympäristöön. Lisäksi leirillä liikutaan vesillä, retkeillään, tutkaillaan luontoa, leikitään, taiteillaan, uidaan ja saunotaan, iltanuotiolla herkuttelua unohtamatta!

Leiri järjestetään Pihlajaveden Turponsaaressa, Savonlinnan alueella kaupungista etelään. Saari on keskellä hyviä norppavesiä. Leirin tukikohtana toimii Retki-Toverien maja, ja koko saari on luonnonsuojelualuetta. Leirille järjestetään venekuljetus Savonlinnasta.Majoittuminen tapahtuu teltoissa, ruokailuja ja sadesäitä varten on käytössä sisätilat.

Leirin hinta on Luonto-Liiton ja Suomen Luonnonsuojeluliiton jäsenille 40 € ja muille 60 €. Sisarhinta on niinikään 40€.5 vrk ennen leirin aloitusta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme 50 % peruutusmaksun leirin hinnasta.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: 050 414 7492, sakanleirit[at]luontoliitto.fi
kuuluu seuraaviin kategorioihin:
« huhtikuu 2018 »
huhtikuu
Tapahtumat
Kehittyykö kehitys? -seminaari 25.04.2018 13:30 - 18:00 — Kulttuurikahvila Laituri (Itäranta 10, 80100 Joensuu)
Kevättalkoot Karhossa 04.05.2018 - 06.05.2018 — Karhonsaari, Kuopio
Metsäryhmän tapaaminen ja GIS-koulutus 10.05.2018 15:00 - 18:00