Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Luonto-Liitto hakee leirikoordinaattoria Savo-Karjalan piiriin ajalle 16.3.-31.5.2020

Leirikoordinaattori vastaa kesän luontoleirien järjestelyistä: tehtäviin kuuluvat muun muassa leiri-ilmoittautumisten vastaanottaminen ja kyselyihin vastaaminen sekä puhelimitse että sähköpostitse, leirien mainostaminen, leirikirjeiden postittaminen ja ohjaajakoulutusviikonlopun käytännön järjestelyt. Koulutusviikonloppu järjestetään Kuopion Karhonsaaressa 22.-24.5. Leirikoordinaattorin kokonaistyöaika on 68 tuntia ja palkka yhteensä 980 euroa.

Savo-Karjalan Luonto-Liitto järjestää kesällä 2020 kuusi luontoleiriä. Kesäkuun alussa pidetään lasten päiväleiri Kuhasalossa Joensuussa sekä lastenleiri ja nuortenleiri Kuopion Karhonsaaressa. Kesä-heinäkuussa järjestetään lasten- ja nuortenleirit Kolin Turulassa ja heinäkuun lopulla perheleiri Karhonsaaressa ja norppaleiri Saimaalla. Leirien sisällön suunnittelu ja toteuttaminen eivät kuuluu koordinaattorille, vaan ne ovat leirien johtajien ja ohjaajien vastuulla. Koordinaattori auttaa tarvittaessa leirien ennakkovalmisteluissa.

Vapaamuotoiset hakemukset mahdollisine liitteineen voi lähettää osoitteeseen saka@luontoliitto.fi 12.3. mennessä. Lisätietoja saa samasta sähköpostiosoitteesta ja numerosta 0452363162.