Sijainti: Pääsivu

Savo-Karjalan Luonto-Liitto

Tervetuloa SaKan sivuille!

Savo-Karjalan Luontopiiri on Luonto-Liiton Itä-Suomessa toimiva piirijärjestö.

Tarjoamme toimintaa niin lapsille, nuorille kuin nuorille aikuisillekin. Piiri järjestää luontokerhoja ja -leirejä, ympäristöpoliittista kampanjointia ja opintopiirejä ajankohtaisista aiheista, osallistuu valtakunnallisiin teemapäiviin ja retkeilee.

Toiminta on pitkälle aktiiviensa näköistä, joten tule mukaan tuomaan oma mausteesi järjestöömme!

Miten meihin saa yhteyttä?

Tuoreimman tiedon piirin toiminnasta saat sähköpostilistalta. Laita viestiä osoitteeseen saka(at)luontoliitto.fi, niin pääset mukaan listalle. Löydät meidät myös Facebook-ryhmästä Savo-Karjalan Luontopiiri tai ulospäin viestintään suunnatulta Facebook-sivulta sekä Instagramista nimellä luontoliitto.saka .

-----------------------------------------

Saka is the Eastern Finnish organisation of The Finnish Nature League. We offer activities for children, youth and young adults. We promote environmental action in Joensuu, have study circles and do collaboration with other Finnish and international nature organisations. Also, we organise nature clubs and camps for children and youth. More information: saka(at)luontoliitto.fi.

You can find us from Facebook: Savo-Karjalan luontopiiri and Instagram: @luontoliitto.saka .

Luonnon puolustaminen on hauskempaa yhdessä!

Liity jäseneksi täältä!

« helmikuu 2018 »
helmikuu
Tapahtumat