Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Luontoharrastus

Luontoharrastus

Possu järjestää lapsille ja nuorille luonnonharrastustoimintaa esimerkiksi retkien ja tapahtumien muodossa.

Kiikarointia meren rannalla

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piirissä, haluamme kannustaa lapsia ja nuoria luontoharrastusten pariin järjestämällä mm. kesäleirejä ja matalan kynnyksen retkiä Oulun lähiympäristöön. Retkemme ovat usein helppokulkuisissa maastoissa ja eivät vaadi aiempaa retkeilykokemusta.

Tavoitteenamme on, että lapset ja nuoret kokisivat matalalla kynnyksellä ja mukavassa porukassa luonnossa liikkumisen iloa ja oppisivat luontoharrastuksen monista mahdollisuuksista. Erilaisten luontoaktiviteettien kautta haluamme tukea mm. luonnossa liikkumisen, lajintunnistustaitojen ja luontosuhteen kehittymistä.

Tulevista retkistä tiedotamme sosiaalisessa mediassa sekä ajankohtaista osiossa. Jos haluaisit olla mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa luontoharrastustoimintaa, ota meihin yhteyttä tai tule mukaan kokoukseen ja kerro ideasi. Etsimme jatkuvasti uusia aktiivisia jäseniä mukaan toimintaamme.

Kuva © Pinja-Emilia Lämsä

« toukokuu 2021 »