Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Järjestötoiminta

Järjestötoiminta

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piirin toiminta on nuorten vapaaehtoisten itse suunnittelemaa ja toteuttamaa. Mukaan lähtemisen kynnys on matala, joten mikäli olet innokas, ympäristöasiat ovat sinulle tärkeitä ja järjestötoiminta kiinnostaa, tervetuloa mukaan! Voit saapua suoraan kokoukseen, joiden ajankohdista tiedotamme erikseen, tai voit laittaa meille sähköpostia ja kertoa kiinnostuksestasi toimintaa kohtaan.

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piiri eli Possu on rekisteröity yhdistys, jonka toiminnasta vastaa hallitus. Hallituksen jäsenet valitaan vuosittain yksivuotiskaudelle syyskokouksessa. Toimialueenamme on koko Pohjois-Suomi, mutta tällä hetkellä toimintamme keskittyy Oulun alueelle. Olemme kuitenkin valmiita tukemaan paikallisia toimintaryhmiä myös muualla piirin toimialueella.

Piiri pitää vuosittain kaksi sääntömääräistä kokousta: syyskokouksen ja kevätkokouksen. Lisäksi pidämme hallituksen kokouksia, missä suunnitellaan tapahtumia sekä käydään läpi kuulumisia ja toimintaa, noin parin kuukauden välein. Kaikki kokoukset ovat avoimia kiinnostuneille ja niistä tiedotetaan etukäteen.

Järjestötoiminta on antoisaa ja se opettaa monia työelämässä hyödyllisiä taitoja. Järjestöstä voi löytää uusia ystäviä ja hyviä kontakteja tulevaisuutta ajatellen. Luottamustoimet ja järjestöaktiivisuus näyttävät myös edustavilta ansioluettelossa.

« maaliskuu 2021 »
maaliskuu