Sijainti: Pääsivu / Leirikesä 2021

Leirikesä 2021

Pohjois-Suomen piiri järjestää lasten ja nuorten kesäleirit kesällä 2021 Oulunsalossa Koppanan leirikeskuksessa!

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piiri järjestää heinäkuussa kaksi leiriä Koppanan leirikeskuksessa Oulunsalossa. Ensimmäinen leiri on suunnattu 8-12 vuotiaille lapsille ja se toteutetaan 5.- 7.7. Toinen leiri on tarkoitettu 13-16 vuotiaille nuorille ja se järjestetään 8.-11.7.

Ilmoittautuminen alkaa myöhemmin. Jos siis olet kiinnostunut osallistumaan leirille, merkitse päivät kalenteriisi ja seuraa ilmoitteluamme täällä kotisivuilla ja facebookissa https://ww.facebook.com/possut.

Koppanan leirikeskus sijaitsee Oulunsalossa Pohjanlahden kauniissa merenrantamaisemissa. Matkaa Ouluun on vain lyhyen ajomatkan verran, noin 25 kilometriä. Leireillä luvassa tuttuun tapaan luontoelämyksiä, retkeilyä, uimista, saunomista sekä leikkejä ja hauskaa ajanviettoa! Iltanuotion ääressä paistuu vaikka tikkupulla.

Kuvia edellisiltä kesäleireiltä voi katsoa Facebook-sivulta: https://www.facebook.com/possut/

Possun löytää myös Instagramista: @luontoliitto_possu

Koppanan leirikeskus: https://www.ouka.fi/oulu/nuoret/leirikeskukset

Luonto-Liiton leirilupaus: http://www.luontoliitto.fi/toiminta/leirit/leirilupaus