Sijainti: Pääsivu / Piiri

Piiri

Piiritoiminta

Piirimme toimii aktiivisesti Oulun alueella järjestäen tapahtumia, tempauksia ja lasten toimintaa.

Piirillämme ei tällä hetkellä ole toimistoa. Kokouksemme ja koulutuksemme pidämme usein Oulussa Kestävän Kehityksen talolla, osoitteessa Sorvarintie 18, 90560 Oulu tai Oulun yliopistolla Linnanmaalla.

Piirin materiaalia saat ottamalla yhteyttä meihin osoitteessa possunmeili_ät_gmail.com. Samasta osoitteesta voit myös tiedustella piirin toiminnasta ja tulossa olevista tapahtumista.  Ethän epäröi ottaa yhteyttä!

Ajankohtaista tietoa saa myös possun facebook-sivuilta https://www.facebook.com/possut

Piirihallitus

Hallitus kokoontuu noin kerran kuussa. Hallituksen kokoukset ovat avoimia kaikille toiminnasta kiinnostuneille. Kokousten temmellyksessä suunnitellaan tulevaa toimintaa sekä puidaan vanhojen tapahtumien sujumista. Hallituksen kokouksista ilmoitellaan possu-listalla ja niistä voi kysellä possunmeili_ät_gmail.com. Tervetuloa!

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piirin hallitus 2017:

Essi Wallén, puheenjohtaja - essi.wallen_ät_luontoliitto.fi

Jonna Heikkinen, varapuheenjohtaja

Lauralotta Muurinen, varainhoitaja

Jaakko Jokinen

Laura Vuoksenmaa

Aino Tuhkanen

Varajäsenet:

Leena Rinta-Runsala

Janita Jamalainen

« marraskuu 2017 »
marraskuu