Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Vegejoulu etäluento ti 7.12.

Vegejoulu etäluento ti 7.12.

Milloin 07.12.2021
alkaa 17:30 loppuu 19:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Ihanaa, joulu on pian täällä!

Tänä jouluna voit suunnitella herkulliset ja terveelliset ruoat joulupöytääsi asiantuntijan opastuksella!

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piiri järjestää ti 7.12. klo 17.30 - 19.00 etäluennon aiheena Vegejoulu. Luennoitsijana toimii Ruokailon vegaaniruokakouluttaja ja ravitsemusasiantuntija Charlotta Hyttinen.

Luennon alussa käydään lyhyesti läpi suomalaisten jouluruokien historiaa sekä aluekohtaisia eroja. Sen jälkeen sukellamme ihanien vegaanisten jouluruokien maailmaan: luvassa on muun muassa vegaaninen kalapöytä ja muut alkuruoat, pääruoat ja lämpimät lisukkeet, makeat leivonnaiset, konvehdit ja makeiset sekä vinkit välipäiville.

Luento avaa silmät, mitä kaikkea vegaanisena on mahdollista toteuttaa. Se inspiroi ja antaa kattavat vinkit monipuolisen, kaikille maistuvaan vegaanisen joulupöydän koostamiseen. Valmistelut helpottuvat, kun sama maukas ruoka sopii kaikille. Luennon lopussa on varattu aikaa kysymyksille.

Luento on Luonto-Liiton jäsenille ilmainen, muille se maksaa 12 €. Ilmoittaudu viimeistään su 5.12.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Tästä linkistä voit ilmoittautua luennolle:

Tästä linkistä voit liittyä Luonto-Liittoon:

« marraskuu 2021 »
marraskuu