Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Uusien ilta

Missä Kestävän kehityksen keskus / Sorvarintie 18, 90530 Oulu
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Onko luonto sinulle tärkeä asia? Tarvitsetko merkityksellistä tekemistä elämääsi? Tahtoisitko oppia järjestötoiminnasta matalalla kynnyksellä mukavassa seurassa?

Jos tunnistit itsesi tästä, tulehan mukaan Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piirin, eli Possun, toimintaan! Tule mukaan järjestämään luontotapahtumia ja ympäristökasvattavaa toimintaa.

Possun toiminta on erinomainen tapa harjoitella järjestötoimintaa ja ympäristökasvattamista. Ympäristökasvattava toimintamme (esimerkiksi luontokerhojen ja -leirien vetäminen) on erityisen hyvää harjoittelua erityisesti ope-opiskelijoille, mutta hyödyllistä ja merkittävää tekemistä myös muille! Myös ympäristöaktivismi erilaisten kannanottojen ja artikkeleiden laatimisen kautta on meidän piirissämme mahdollista. Meillä voit tehdä sitä mikä kiinnostaa ja mihin innostusta riittää!

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piirin eli Possun toimintaan Uusien illan merkeissä. Kokoonnumme Välivainiolla Kestävän kehityksen keskuksella (Sorvarintie 18, 90530 Oulu) keskiviikkona 6.10. klo 17 alkaen. Paikalla on piirimme aktiiveja kertomassa toiminnastamme, ja ilta on oiva mahdollisuus keskustella Possun tapahtumista. Ohjelmaan kuuluu myös luontoteemaisen elokuvan katselua. Tarjolla hyvää vegaanista syötävää ja juotavaa.

Tervetuloa mukaan kuulemaan Possun toiminnasta, niin uudet kuin vanhat tuttavat!

« lokakuu 2021 »
lokakuu