Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Vaatteiden tuunaustapahtuma pe 26.11.

Vaatteiden tuunaustapahtuma pe 26.11.

Milloin 26.11.2021
alkaa 14:00 loppuu 18:00
Missä Rovaniemi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Onko sinulla vaate, jonka lahkeet tai hihat kaipaavat lyhentämistä, rikkinäinen taskunpohja korjaamista, villasukkien kantapäät parsimista tai irronnut nappi kiinnittämistä?

Nyt voit kaivaa kaappisi perukoilta rikkinäiset vaateesi ja tulla mukaan vaatteiden tuunaustapahtumaan Rovaniemen Kansalaistalolle os. Rovakatu 23. Tapahtuma järjestetään Älä Osta Mitään -päivänä 26.11. klo 14 - 18.

Ohjaamme lahkeiden ja hihojen lyhennystä, reikien paikkaamista eri tekniikoilla, puuttuvien nappien ompelua ja tietenkin villasukkien kantapäiden parsimista. Tarjolla on mm. kangasta ja liimakangasta reikien paikkaamiseen, villalankaa, erilaisia nappeja, neuloja ja lankaa sekä ompelukoneet ja opastusta niiden käyttöön.

Tapahtumassa olevaan Tuo vaate – vie vaate -vaihtopisteeseen voit tuoda yhden itselle tarpeettomaksi jääneen, puhtaan ja ehyen vaatteen ja jos löydät sieltä yhden vaatteen josta pidät, voit viedä sen mukanasi.

Tapahtuma on maksuton ja suunnattu erityisesti alle 29-vuotiaille, mutta kaikki asiasta kiinnostuneet ovat tervetulleita!

Kahvitarjoilu!

Tapahtumassa noudatetaan voimassaolevia koronarajoituksia. Käytäthän maskia ja huolehdi käsihygieniasta, kiitos!

Lisätietoa Luonto Liiton Älä osta mitään -päivästä: http://alaosta.fi/

« joulukuu 2021 »