Sijainti: Pääsivu

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piiri

metsa metsa1

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piirin alueeseen kuuluu Pohjois-Pohjanmaa, Lappi ja Kainuu. Toimintamme keskiössä on tarjota lapsille ja nuorille elämyksiä luonnosta ja antaa heidän nauttia sen itseisarvosta. Ympäristökasvattaminen on myös tärkeä osa toimintaamme, koska lapset ja nuoret tarvitsevat tietoa siitä, miten he voivat suojella ympäristönsä monimuotoisuuden aarretta. Mahdollisuuksien mukaan opetamme myös luonnosta kiinnostuneita lajiston tuntemuksen saralla.

Pohjois-Suomen piiri on toiminut jo pitemmän aikaa Oulussa mutta nyt olemme laajentaneet toimintaamme myös Rovaniemelle. Etsimme jatkuvasti luonnosta ja luonnonsuojelusta kiinnostuneita aktiiveita, jotka haluavat tehdä vapaaehtoistyötä lasten ja nuorten parissa.

Tule mukaan nauttimaan luonnosta vaikka sieni- tai linturetkien tai luontoleirien ja -kerhojen merkeissä. Kurkkaahan piirimme facebook (facebook.com/possut) tai instagram (instagram.com/luontoliitto_possu/) sivuille ja seuraa sivujemme kalenteria, sillä näissä kanavissa tiedotamme tulevista tapahtumistamme.

Ota yhteyttä:

Sirpa Nevala