Sijainti: Pääsivu

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piiri

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piiri eli Possu on Luonto-Liiton pohjoisin piiri, joka häärää touhuissaan erityisesti Oulun alueella. Toimintamme keskiössä on tarjota lapsille ja nuorille elämyksiä luonnosta ja antaa heidän nauttia sen itseisarvosta. Valistus ja ympäristökasvattaminen on myös tärkeä osa touhujamme, koska lapset ja nuoret tarvitsevat tietoa siitä, miten he voivat suojella ympäristönsä monimuotoisuuden aarretta. Mahdollisuuksien mukaan opetamme myös luonnosta kiinnostuneita lajistontuntemuksen saralla.

Tule kanssamme touhuamaan luonnon parissa vaikka opettavaisten retkien, leirien ja kerhojen merkeissä tai nauttimaan perhekahvilan tunnelmasta koko perheen voimin. Kurkkaahan piirimme facebook (facebook.com/possut) tai instagram (instagram.com/luontoliitto_possu/) sivuille ja seuraa sivujemme kalenteria, sillä näissä kanavissa tiedotamme tulevista tapahtumistamme. Tervetuloa myös mukaan toimintaamme, jos haluat toimia kauniin pohjoisen ympäristömme ja sen ihmeiden suojelemisen puolesta!

Sinitiaiskuva © Pinja-Emilia Lämsä

« tammikuu 2020 »