Sijainti: Pääsivu / Pihka-koulutukset

Pihka-koulutukset

Pihka-koulutus Helsingissä 27.9.2014 klo 12-15

Koulutus järjestetään 27.9.2014 kauniissa Harakan saaren luontokeskuksessa. Koulutus on maksuton.

Koulutuksessa opit perusasiat Pihkasta, merkin tehtävistä ja saat ideoita merkin hyödyntämiseen opetuksessa. Koulutus soveltuu kaikille yläkoulun biologian ja maantiedon opettajille.

Lautta saareen lähtee klo 12 Kaivopuiston rannasta, Cafe Ursulan laiturilta. Lauttamatka on omakustanteinen (edestakainen matka 4,50 €).

Ilmoittautumiset 23.9.2014 mennessä Malva Greenille sähköpostitse: malva.green@luontoliitto.fi. Ilmoittautumalla ajoissa mahdut varmemmin mukaan.

Pihka-koulutus Joensuussa 8.11. klo 12-15

Koulutus järjestetään 8.11. Botaniassa (Heinäpurontie 70). Koulutus on maksuton.

Ilmoittautumiset Malva Greenille sähköpostitse: malva.green@luontoliitto.fi. Ilmoittautumalla ajoissa mahdut varmemmin mukaan.

Pihka-koulutus Turussa 8.11. klo 12-15

Koulutus järjestetään 8.11. Tammenterhon opastuskeskusessa Ruissalossa. Koulutus on maksuton.

Lisätiedot:
Luonto-Liiton ympäristökasvatuspäällikkö Malva Green puh. (09) 68 444 245 ja 044 045 8898, malva.green(at)luontoliitto.fi

Koulutukset ovat osa Luonto-Liiton hanketta "Luonto-Liiton Pihka-luonnonharrastusmerkki yläkoulujen ympäristöopetuksessa". Koulutusten tavoitteena on 1) tehdä Pihka-luonnonharrastusmerkkiä tunnetuksi yläkoulujen biologian ja maantieteen opettajien keskuudessa, 2) kannustaa opettajia käyttämään Pihka-luonnonharrastustehtäviä yläkoulujen opetuksessa sekä 3) edistää nuorten luonnonharrastusta. Hankkeelle on myönnetty ympäristöministeriön ympäristökasvatuksen ja -valistuksen hankeavustus vuonna 2014.