Sijainti: Pääsivu / Vaikuta / Tue toimintaa

Tue toimintaa

Tue metsiensuojelua ja metsäryhmän toimintaa!

Tue metsätoimintaa!

Lahjoita

Metsätoiminnan tukeminen on kustannustehokkain tapa suojella Suomen metsiä. Pääosin vapaaehtoisvoimin tehtävä työ ei pyöri ilman rahoitusta. Tue toimintaamme ja varmista tehokkaan, pitkäjänteisen ja reippaan metsiensuojelutyön tulevaisuus!

Anna joululahjaksi tukea

Lahjoitus Luonto-Liiton metsäryhmän metsiensuojelutyöhön on myös mainio joululahjaidea! Lahjan saajalle voit tulostaa joko värillisen tai mustavalkoisen lahjakirjan:
Lataa värillinen lahjakirja pdf-tiedostona
Lataa mustavalkoinen lahjakirja pdf-tiedostona

Maksuohjeet

Maksa haluamasi lahjoitussumma Luonto-Liiton tilille. Muista merkitä tilisiirron viestikenttään "lahjoitus metsätoimintaan".

Tilitiedot:

IBAN: FI62 1574 3007 1006 37
BIC: NDEAFIHH

Rahankeräyslupa
Keräysluvan saaja: Luonto-Liitto ry
Keräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
Keräysluvan numero: 2020/2013/1235
Myöntämisajankohta: 3.6.2013
Toimeenpanoaika: 1.7.2013–30.6.2015
Toimeenpanoalue: koko maa Ahvenanmaata lukuunottamatta
Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerätyt varat käytetään lasten ja nuorten luonnonharrastus- ja ympäristötoiminnan, kerho- ja leiritoiminnan toteuttamiseen sekä koulujen kerho-, oppilaskunta- ja opintotoiminnan tukemiseksi. Kerätyillä varoilla tuotetaan materiaaleja sekä järjestetään koulutusta, leirejä, kursseja, retkiä ja luentoja.

Rahankeräyslupa 1.7.2015 alkaen:
Keräysluvan saaja: Luonto-Liitto ry
Keräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
Keräysluvan numero: POL-2015-6635
Myöntämisajankohta: 18.6.2015
Toimeenpanoaika: 1.7.2015–30.6.2017
Toimeenpanoalue: koko maa Ahvenanmaata lukuunottamatta
Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerätyt varat käytetään Luonto-Liiton ja sen piirijärjestöjen järjestämän lasten ja nuorten luontoharrastus- ja ympäristötoiminnan, kerho- ja leiritoiminnan sekä koulujen kerho-, oppilaskunta- ja opintotoiminnan tukemiseksi. Kerätyillä varoilla tuotetaan materiaaleja, järjestetään koulutusta, leirejä, kursseja, retkiä ja luentoja sekä koordinoidaan toimintaa. Varoja käytetään myös alueellisen vastaavan toiminnan tukemiseen. Vuonna 2015 Luonto-Liitolla on kärkikampanjana "Lähimetsät haltuun" -kampanja, joka tuo alueellista toimintaa ympäri Suomen.