Sijainti: Pääsivu / Vaikuta / Tue toimintaa

Tue toimintaa

Tue metsiensuojelua ja metsäryhmän toimintaa!

Tue metsätoimintaa!

Lahjoita

Metsätoiminnan tukeminen on kustannustehokkain tapa suojella Suomen metsiä. Pääosin vapaaehtoisvoimin tehtävä työ ei pyöri ilman rahoitusta. Tue toimintaamme ja varmista tehokkaan, pitkäjänteisen ja reippaan metsiensuojelutyön tulevaisuus!

Anna joululahjaksi tukea

Lahjoitus Luonto-Liiton metsäryhmän metsiensuojelutyöhön on myös mainio joululahjaidea! Lahjan saajalle voit tulostaa joko värillisen tai mustavalkoisen lahjakirjan:
Lataa värillinen lahjakirja pdf-tiedostona
Lataa mustavalkoinen lahjakirja pdf-tiedostona

Maksuohjeet

Maksa haluamasi lahjoitussumma Luonto-Liiton tilille. Muista käyttää viitenumeroa: 5015012004

Tilitiedot:

IBAN: FI62 1574 3007 1006 37
BIC: NDEAFIHH

Rahankeräyslupa

Keräysluvan saaja: Luonto-Liitto ry
Keräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
Keräysluvan numero: RA/2017/703
Myöntämisajankohta: 10.7.2017
Toimeenpanoaika: 10.7.2017–30.6.2019
Toimeenpanoalue: koko maa Ahvenanmaata lukuunottamatta

Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerätyt varat käytetään lasten ja nuorten luonnonharrastus- ja ympäristötoiminnan sekä kerho- ja leiritoiminnan ja kouluvierailujen toteuttamiseen: materiaalin tuottamiseen, koulutus-, leiri-, kurssi-, retkitoiminnan ja luentojen järjestämiseen sekä toiminnan koordinoinnista aiheutuviin kuluihin. Varoja käytetään myös alueellisen, vastaavan toiminnan tukemiseen.

Lahjoittamalla rahaa Luonto-Liitolle mahdollistat tärkeän lasten ja nuorten ympäristökasvatustyömme, suomalaisen luonnon, kuten metsien, susien ja muiden suurpetojen sekä Itämeren suojelun sekä tarjoamamme monipuolisen lasten ja nuorten luonnonharrastustoiminnan. Tukesi on meille tärkeää, tule mukaan lahkoittajaksi! Voit lahjoittaa verkkolahjoituksella, soittamalla varainkeruupuhelimeen, tekemällä testamenttilahjoituksen tai osoittaa tukesi liittymällä jäseneksi.