Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Opintopiiri 27.5. – METSO - Etelä-Suomen metsien monimuotoisuusohjelma

Opintopiiri 27.5. – METSO - Etelä-Suomen metsien monimuotoisuusohjelma

Luonto-Liiton metsäryhmän opintopiiri taas ke 27.5. klo 17 aiheena:

METSO - Etelä-Suomen metsien monimuotoisuusohjelma?

Kiemuraisten politiikkaprosessien mutkat suoriksi! Mitä METSO-ohjelmassa oikein tapahtuu ja mitä jokaisen metsän ystävän tulisi siitä tietää? Illan alustajana toimii Suomen luonnonsuojeluliiton metsäasiantuntija Harri Hölttä.

Metsäryhmän opintopiiri on kaikille avoimen opintopiiri, jossa pohditaan ja opiskellaan metsiensuojelua ja suojelutoimintaa. Piirissä kartoitetaan yhdessä tietoa metsien suojelutilanteesta sekä pohditaan kansalaisvaikuttamisen mahdollisuuksia. Tule oppimaan uutta ja vuodattamaan mieltä askarruttaneita kysymyksiä!

Opintopiirejä järjestetään noin kerran kuussa aiheeseen johdattelevan alustajan avulla. Paikkana toimii aina Luonto-Liiton toimisto Helsingin keskustassa (Annankatu 26 A, 5. kerros). Jokainen kerta on itsenäinen, eikä opintopiiriin osallistuminen edellytä säännöllistä osallistumista.

Lisätietoja:

Sini Eräjää, sini.erajaa(at)gmail.com, p. 050 358 3838