Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Opintopiiri 22.4. - Suojellaanko metsiä paperin kulutusta vähentämällä?

Opintopiiri 22.4. - Suojellaanko metsiä paperin kulutusta vähentämällä?

Metäsryhmän opintopiiri jatkaa taas 22.4. klo 17 aiheena:

Suojellaanko metsiä paperin kulutusta vähentämällä?

Miten paperin kulutukseen vaikuttamalla voi edistää metsiemme suojelua ja kestävämpää käyttöä? Mistä löytyvät strategiset paperin suurtuhlaajat? Aiheeseen johdattelee ja kuulumisia European Paper Networkin työstä tuo Otto Miettinen.

Metsäryhmän opintopiiri on kaikille avoimen opintopiiri, jossa pohditaan ja opiskellaan metsiensuojelua ja suojelutoimintaa. Piirissä kartoitetaan yhdessä tietoa metsien suojelutilanteesta sekä pohditaan kansalaisvaikuttamisen mahdollisuuksia. Tule oppimaan uutta ja vuodattamaan mieltä askarruttaneita kysymyksiä!

Opintopiirejä järjestetään noin kerran kuussa aiheeseen johdattelevan alustajan avulla. Paikkana toimii aina Luonto-Liiton toimisto Helsingin keskustassa (Annankatu 26 A, 5. kerros). Jokainen kerta on itsenäinen, eikä opintopiiriin osallistuminen edellytä säännöllistä osallistumista.

Lisätietoja:
Sini Eräjää, sini.erajaa(at)gmail.com, p. 050 358 3838