Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Metsälähettiläskoulutus Helsingissä 28.9.

Metsälähettiläskoulutus Helsingissä 28.9.

Milloin 28.09.2013
alkaa 10:00 loppuu 17:00
Missä Luonto-Liitto, Annankatu 26 A, 5.krs, 00100 Helsinki
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 044-3381543
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Metsät ovat tärkeitä! - Kouluttaudu Luonto-Liiton metsälähettilääksi!

Mitä on metsiensuojelu ja millaisia mahdollisuuksia jokaisella on vaikuttaa metsien hyvinvointiin? Haluaisitko lisätä nuorten tietoisuutta metsien merkityksestä ja auttaa nuoria havaitsemaan omia vaikutusmahdollisuuksiaan? Onko metsiensuojelu tai metsissä liikkuminen sinulle intohimo? Siinä tapauksessa kouluttaudu metsälähettilääksi Luonto-Liiton koulukiertueelle! Samalla saat arvokasta työkokemusta.

Luonto-Liiton metsälähettiläät kiertävät kouluissa tutustuttamassa nuoria suomalaiseen luontoon kertomalla, yhdessä keskustellen ja erilaisten harjoitusten avulla. Metsälähettiläsvierailut on suunnattu yläkouluille. Vierailut ajoittuvat loka-joulukuulle, koulujen oppituntien puitteissa. Pidetyistä tunneista maksetaan lähettiläälle 13 euron tuntipalkkio.

Lähettilään ei tarvitse olla asiantuntija! Oma kiinnostus ja innostus metsiä ja metsiensuojelua kohtaan sekä halu tarjota nuorille uusia näkökulmia riittävät. Lähettiläät saavat koulutuksessa käyttöönsä tarvittavat materiaalit ja oppaat.

Seuraava metsälähettiläskoulutus järjestetään lauantaina 28.9. klo. 10-17 Luonto-Liiton keskustoimistolla Helsingissä (Annankatu 26 A, 5. krs).

Ilmoittautumislomakkeeseen pääset suoraan tästä linkistä:  http://tinyurl.com/metsalahettilas

Koulutukset ovat lähettilääksi ryhtyville maksuttomia. Matkakulut Helsinkiin korvataan myös, kun on pitänyt ensimmäiset metsätuntinsa!

Kerro ilmoittautuessasi lyhyesti, miksi haluat metsälähettilääksi ja millä alueilla voit tunteja pitää. Ilmoita myös mahdollinen ruokavaliosi koulutusta varten. Lähtökohtaisesti tarjolla on vegaani-/kasvisruokaa.

Koulutuksesta ja lähettilästunneista on mahdollista saada opintopisteitä ja työtodistus.

Myös edellisinä vuosina koulutuksen saaneet lähettiläät voivat osallistua kiertueeseen.

Luonto-Liiton metsäryhmä edistää monin tavoin metsiensuojelua koko maassa! Käy lukemassa lisää metsäryhmäs sivuilta:

Lisätiedot lähettilästoiminnasta saat Luonto-Liiton koulukiertuevastaavalta Sonjalta: sonja.martikainen(ät)luontoliitto.fi tai 044-3381543.

Katso myös: www.luontoliitto.fi/kouluille/kouluvierailut

Lisätietoja tästä tapahtumasta...