Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Metsätoimintapäivä 21.4. Helsingissä

Metsätoimintapäivä 21.4. Helsingissä

Maastokausi on varmasti jo mielessä itse kullakin, mutta metsäryhmä suosittelee lämpimästi varaamaan vielä yhden aurinkoisen kevätsunnuntain metsätoimintaan Luonto-Liiton toimistolla.

Sunnuntaina 21.4 klo 12 alkaen järjestetään toimistolla työpajarupeama, jossa on tarkoitus ottaa porukalla haltuun erilaisia metsätoiminnan työkaluja ja ideoida myös uusia tapoja, miten vapaa-ajallaan voisi pienellä vaivalla edistää metsien suojelua. Luvassa on ainakin kohteiden etsinnän harjoittelua (ilmakuvista, metsämyynti-ilmoituksista, jne.), yleistä brainstormausta ja mahdollisesti myös mielipidekirjoittelua. Kohteiden etsinnän opiskeluun asiantuntemustaan on lupautunut tarjoamaan Olli Manninen.

Työpajan sisältöön pystyy ja saakin mielellään vielä vaikuttaa. Eli jos on mielessä jokin tällaiseen metsätyöpajaan sopiva asia, mitä haluaisit opetella/harjoitella lisää, kerro siitä ilmoittautumisen yhteydessä. Lisäksi on tarkoitus käyttää aikaa myös uusien juttujen ideoimiseen.

Ilmoittaudu mukaan mahdollisimman pian tai viimeistään perjantaina 19.4. kukka.kyro(a)helsinki.fi