Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Metsäryhmän viikonloppu Jyväskylässä 9.-11.3.

Metsäryhmän viikonloppu Jyväskylässä 9.-11.3.

Luonto-Liiton metsäryhmän tapaaminen järjestetään Jyväskylässä 9.-11.3 Kortepohjan ylioppilaskylässä. Ohjelmassa on tutustumista, kokoustamista, saunomista ja mahdollisuuksien mukaan jopa retkeilyä läheisissä Laajavuoren metsissä. Vapaa-aikatila Lillukka on käytössämme perjantaista kello 18:sta sunnuntaihin kello 12 saakka. Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri järjestää perjantai-iltana myös pöllöretken.

Pystymme majoittamaan rajallisen määrän ihmisiä kahteen asuntoon ylioppilaskylässä. Halukkaat voivat majoittua omalla kustannuksellaan retkeilyhostelli Laajiksessa, joka sijaitsee kokouspaikasta noin kilometrin päässä. Hintatiedot löydät täältä: www.laajavuori.com. Yritämme myös löytää lisää majoitusmahdollisuuksia, jos näyttää siltä, että kaikille ei yösijaa löydy.

Tapahtumassa tarjoillaan vegaaniruokaa. Ilmoitathan, jos sinulla on allergioita tai erikoisruokavalioita. Ilmoita myös, tarvitsetko majoituksen, vai majoitutko Laajiksessa ja osallistutko tapahtumaan kaikkina päivinä. Sitovat ilmoittautumiset 4.3 mennessä osoitteeseen: lotta.sundstrom (ät) gmail.com

Tervetuloa uudet ja vanhat aktiivit Jyväskylään!