Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Metsäryhmän toiminnan suunnittelua Helsingissä la 10.9.

Metsäryhmän toiminnan suunnittelua Helsingissä la 10.9.

Tule mukaan suunnittelemaan Luonto-Liiton metsäryhmän tulevia toimia, voit samalla tutustua ja päästä helposti mukaan metsäryhmän toimintaan! Hyvän suunnittelun myötä voimme suojella enemmän, paremmin ja tehokkaammin sekä saada aikaan parempaa metsätoimintaa ja innostaa uusia tyyppejä mukaan toimintaan!

Suunnittelemme ja päätämme metsäryhmän ensi vuoden toiminnasta ja sovimme syksystä lauantaina 10.9. klo 10 alkaen. Aikaa on varattu klo 18 asti, mutta syömme välillä lounasta ja kahvittelemme, joten aikaa rennolle yhdessäololle on varattu myös.

Tapaamme Helsingissä Nuorten luontotalolla Pauligin huvilalla (Mechelininkatu 36) Luonto-Liiton Uudenmaan piirin eli LUP:n kerhotilassa talon toisessa kerroksessa.

Tervetuloa mukaan kaikki metsäryhmäläiset - niin uudet kuin vanhatkin - niin aktiivisemmat kuin vähemmän aktiivisetkin!

Ilmoitathan tulostasi etukäteen metsäryhmän pj:lle Sinille ( sini.saarela ät gmail.com ) mahdollisimman pian, jotta osaamme varata sopivasti lounasta, kiitos!