Sijainti: Pääsivu

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri on yksi Luonto-Liiton kahdeksasta paikallistoimintaa toteuttavasta piirijärjestöstä. Me teemme retkiä lähelle ja kauas, pidämme luontoleirejä ja -kerhoja, järjestämme ympäristöaiheisia tapahtumia ja toteutamme erilaisia kampanjoita. Toimintamme on suunnattu pääasiassa lapsille ja nuorille, ja piiri myös pyörii nuorten aktiivien voimin. Retkiä, tempauksia ja muita aktiviteetteja suunnittelemaan ja toteuttamaan ovat tervetulleita kaikki luonnosta ja ympäristöstä kiinnostuneet nuoret tieto- ja taitotasoon katsomatta.

Tapahtumat
Lasten luontokerho 23.08.2017 - 13.12.2017 — Luontotarha Lumikko, Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio
Varsinais-Suomen piirin syyskokous + Turun susiryhmän retkityöpaja 22.09.2017 18:00 - 20:00 — Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku
Perheretki Kaarinan Auranlaakson metsäopetuspolulle 24.09.2017 14:30 - 17:30 — Vanha Littoistentie 297, Kaarina