Sijainti: Pääsivu / Materiaalit / Tilaa tuotteita

Tilaa tuotteita

Tue Luonto-Liittoa ostamalla tukituotteita!

Voit tilata tuotteita täyttämällä tämän sivun lomakkeen tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen materiaalit[ät]luontoliitto.fi

Tilaus- ja palautusohjeet:

Tuotteita on tilattava vähintään kymmenellä eurolla (summaan ei lasketa posti- ja pakkauskuluja).

Lähetämme tuotteet Postin Helposti pakettina, ja tilauksiin lisätään posti- ja pakkauskulut, 7- 11 euroa. Selvästi alle 100 euron tilaukset maksetaan tilauksen jälkeen erikseen postitse toimitettavalla laskulla. Noin 100 euron ja sen ylittävät tilaukset laskutetaan sähköpostilaskulla ennen tuotteiden lähettämistä.

Huomioithan, että noutamaton paketti ei ole asiakaspalautus. Veloitamme meille palautuneista noutamattomista lähetyksistä 15 euroa toimitus- ja käsittelykuluja.

Selvästi alle 100 euron tilaukset pyritään toimittamaan kahden viikon sisällä. Ennakkolaskutettavien noin 100 euron ja sen ylittävien tilauksien arvioitu toimitusaika on maksun jälkeen 2-3 viikkoa.

Merkitse haluamiesi tuotteiden tilauskenttään tilattava kappalemäärä sekä tarvittaessa koko. Muistathan tarkistaa saatavuuden tuotteen kuvauksesta.

Tuotteilla on 14 päivän peruutusoikeus tilauksen vastaanottamispäivästä lukien. Peruutuksesta on ilmoitettava etukäteen kirjallisesti sähköpostitse materiaalit(at)luontoliitto.fi

Palautus

Jos palautat virheettömiä tuotteita, tulee sinun tehdä se omin kustannuksin.

Palautusosoite:

Luonto-Liitto ry

Itälahdenkatu 22 B

00210 Helsinki

Jos tilauksessa on vääriä tai viallisia tuotteita tai tuotteita puuttuu kokonaan, lähetämme korvaavat tuotteet ilman lisäkuluja sinulle. Ota yhteyttä sähköpostitse materiaalit(at)luontoliitto.fi

Maksuton materiaali
Huom! Myös maksuttomasta materiaalista peritään postimaksu, jos tilauksessa on yli 5 tuotetta.

Julisteet
Postitse julisteet toimitetaan taitettuina A4-kokoon.

Hinta: 5€

Hinta: 3€