Sijainti: Pääsivu / Materiaalit / Jäsenlehdet

Jäsenlehdet

Luonto-Liitolla on kaksi jäsenlehteä, Sieppo ja Nuorten Luonto.

Lapset ja lapsenmieliset saavat jäsenlehtenä iki-ihanan Sieppo-lehden kuusi kertaa vuodessa. Siepossa julkaistaan luontosatuja ja tehtäviä sekä ympäristötietoisuutta ja -herkkyyttä kasvattavia juttuja. Lehdessä esitellään myös Luonto-Liiton lastentoimintaa, ja Siiliklubin sivuilla julkaistaan lasten omia tutkimusraportteja ja luontohavaintoja.

Nuorten Luonto on Luonto-Liiton lehti nuorilta nuorille. Lehden vakioaiheita ovat ympäristönsuojelu, ympäristöystävällinen elämäntapa, luonnonharrastus ja kulttuuri. Nuorten Luontoa tekevät nuoret yhdessä lehdenteon ammattilaisten kanssa. Lehti ilmestyy neljästi vuodessa. Suurin osa jutuista on luettavissa myös Nuorten Luonnon nettisivuilla. Tule mukaan lehdentekoon kirjoittamaan juttuja, piirtämään tai kuvaamaan!

Jäsenmaksuun (28 €) sisältyy joko Sieppo tai Nuorten Luonto. Lisämaksua vastaan voi tilata molemmat lehdet. Liity jäseneksi!

Vuosikerran hinta muille kuin Luonto-Liiton jäsenille on 35 euroa. Jos et halua jäseneksi, mutta haluat tilata lehtiä, tee se tästä.