Sijainti: Pääsivu / Materiaalit / Jäsenlehdet

Jäsenlehdet

Luonto-Liitolla on kaksi jäsenlehteä, Sieppo ja Nuorten Luonto.

Lapset ja lapsenmieliset saavat jäsenlehtenä iki-ihanan Sieppo-lehden kuusi kertaa vuodessa. Siepossa julkaistaan luontosatuja ja tehtäviä sekä ympäristötietoisuutta ja -herkkyyttä kasvattavia juttuja. Lehdessä esitellään myös Luonto-Liiton lastentoimintaa, ja Siiliklubin sivuilla julkaistaan lasten omia tutkimusraportteja ja luontohavaintoja.

Nuorten Luonto paneutuu ympäristöasioihin ja aika paljon muuhunkin raikkaalla ja räväkällä otteella. Vaihtuvien teemajuttujen ohella kestoaiheita ovat ekoelämä ja kestävä kulutus, ympäristönsuojelu sekä luonnossa harrastaminen – kulttuuria unohtamatta. Nuorten Luontoa tekevät nuoret itse yhdessä lehdenteon ammattilaisten kanssa.  Suurin osa jutuista on luettavissa myös Nuorten Luonnon nettisivuilla. Tule mukaan lehdentekoon kirjoittamaan juttuja, piirtämään tai kuvaamaan!

Jäsenmaksuun (25 €) sisältyy joko Sieppo tai Nuorten Luonto. Lisämaksua vastaan voi tilata molemmat lehdet. Liity jäseneksi!

Vuosikerran hinta muille kuin Luonto-Liiton jäsenille on 35 euroa. Jos et halua jäseneksi, mutta haluat tilata lehtiä, tee se tästä.