Sijainti: Pääsivu / Järjestö / Yhteystiedot

Annankatu 26 A, 5. kerros

Puh. (09) 6844 420
E-mail: toimisto [ät] luontoliitto.fi

Kaikki jäsenrekisteriin ja lehtitilauksiin liittyvät asiat myös samaan osoitteeseen. Laskutusasioissa voit lähettää sähköpostia osoitteeseen laskutus [ät] luontoliitto.fi.

Maanantaisin klo 11–12 puhelimiin ei pääsääntöisesti pystytä vastaamaan toimistokokouksen vuoksi.

Kesäloma-aikana heinäkuussa emme pääsääntöisesti ole tavoitettavissa. Kiireellisissä asioissa voit ottaa yhteyttä toiminnanjohtajaan (yhteystiedot alla). Jäsenyyden tai yhteystietojen muutoksista voit ilmoittaa täällä.

Keskustoimiston työntekijät

Kaikille keskustoimiston työntekijöille voi lähettää sähköpostia osoitteella etunimi.sukunimi [ät] luontoliitto.fi. Jätä ä- ja ö-kirjaimista pisteet pois.

Leo Stranius, toiminnanjohtaja
Puhelin: 040 754 7371

"Vastaan Luonto-Liiton toiminnasta ja yhteiskuntasuhteista sekä
huolehdin toimiston johtamisesta."

Sami Säynevirta, järjestöpäällikkö
Puhelin: 040 560 7303

"Vastaan Luonto-Liitossa järjestelyasioista olipa kyseessä valtakunnalliset kokoukset, messut, festivaalit tai kursseille haettava taloudellinen tuki. Olen Luonto-Liiton vapaaehtoisten yhteyshenkilö ja keskustoimiston sekatyöläinen. Teen melkein mitä vain kunhan se edistää luonnon- ja ympäristönsuojelua!"

Jyrki Pynnönen, toimisto- ja jäsenrekisterivastaava
Puh. (09) 684 4420

Tarja Karppinen, talousjohtaja
Puhelin: 044 702 2771

"Minä vastaan Luonto-Liiton taloudesta ja varainhankinnasta. Pidän tärkeänä yhteistyötä ja käytännöllistä lähestymistapaa kaikessa arjen tekemisessä. Katselen maailmaa iloinen pilke silmäkulmassa."

Pirjo Puttonen, talouspäällikkö
Puhelin: 045 127 1248   (09 68 444 250)

"Hoidan käytännön talousasiat; palkka-, maksu- ja taloushallinto."

Malva Green, ympäristökasvatuspäällikkö
Puhelin: 044 045 8898

Lisäksi Sieppo-lehden sähköposti sieppo.toimitus[ät]luontoliitto.fi

Liisa-Maija Aukia, viestintäpäällikkö
Puhelin: 044 075 5635

"Suunnittelen ja koordinoin Luonto-Liiton ulkoista ja sisäistä viestintää sekä toimin Nuorten Luonto -lehden toimitussihteerinä. Vastaan Luonto-Liiton tiedottamisesta sekä verkkosivujemme ja some-kanaviemme ylläpidosta. Autan myös piirejä ja toimintaryhmiä tiedottamiseen ja viestintään liittyvissä asioissa."

Maria Rautio, Nuorten Luonnon päätoimittaja

"Tehtäväni on ideoida, kehittää ja toimittaa Nuorten Luonto -lehteä yhdessä toimitussihteerin, taittajan ja muun lehtitiimin kanssa."

Riitta Nykänen, Siepon päätoimittaja
riitta.nykanen[ät]metsa.fi

"Minä olen mukana ideoimassa Sieppo-lehteä ja siihen tilattavia juttuja sekä miettimässä linjoja ja kehittämistä. Kirjoitan juttuja lehteen."

Lauri Kajander, metsävastaava
Puhelin: 045 117 9610

Anna Swanljung, koulukiertuevastaava
Puhelin: 044 700 6113 (ma-ke, n. klo 10-15)

"Vastaan Luonto-Liiton metsä-, Itämeri- ja susiaiheisten kouluvierailujen koordinoinnista, kouluvierailijoiden koulutuksista sekä kouluvierailumateriaalien kehittämisestä."

Tuomo Lindholm, liittovaltuuston puheenjohtaja
tuomo.lindholm[ät]luontoliitto.fi

"Vastaan Luonto-Liiton liittovaltuuston toiminnasta. Liittovaltuusto käyttää ylintä päätösvaltaa Luonto-Liitossa ja se kokoontuu vähintään kaksi kertaa vuodessa."

Luonto-Liiton hallitus 2017

Luonto-Liiton hallitus koostuu järjestön vapaaehtoisista, jotka vaikuttavat ympäri maata Luonto-Liiton piireissä ja toimintaryhmissä. Hallitus kokoontuu vähintään parin kuukauden välein. Sen tehtävänä on suunnitella, valmistella ja valvoa Luonto-Liiton toimintaa ja hoitaa monia juoksevia asioita.

Varpu Määttänen, puheenjohtaja
varpu.maattanen[ät]luontoliitto.fi