Sijainti: Pääsivu

Luonto-Liiton Hämeen piiri

Talvilomalla luontoleirille? Helmikuun lopulla alakoululaiset ja perheet lähtevät talviseikkailuun! Leireillä pelaillaan, leikitään ja saunotaan. Sekä sään salliessa retkeillään, ehkäpä jopa lähisaariin jään yli. Leiriläisistä pitävät huolta koulutetut ohjaajat ja kokki. Hintaan sisältyy yhteismajoitus 4-6 hengen huoneissa, ateriat ja yhteiskuljetus.

Alakoululaisten leiri 24.-26.2.2020

Hinta: 110/90 e (alennettu hinta Luonto-Liiton jäsenille)

Ilmoittautuminen tästä

Perheleiri (huoltajille ja lapsille) 26.-28.2.2020

Hinta: ensimmäinen perheenjäsen 110/130 e (alennettu hinta Luonto-Liiton jäsenille), seuraava perheenjäsen 30 e/ilmoittautuja

Ilmoittautuminen tästä

Luonto-Liiton jäseneksi voit liittyä täältä, ja saat alennuksen käyttöösi heti: http://www.luontoliitto.fi/liity

Tervetuloa talviseikkailuun luontoleirille!

Tekoja haavoittuvan luontomme puolesta!

***

Jo yli neljänkymmenen vuoden ajan olemme olleet mukana antamassa luontoelämyksiä Tampereen ja sen lähialueiden asukkaille. On ollut leirejä, kerhoja, tempauksia; on viety lapsia ja lapsenmielisiä metsiin, rannoille, soille. Olemme tiedottaneet vaihtoehtoisista tavoista hakea onnea ja iloa elämään sekä toimineet luonnon itseisarvon tunnustamisen puolesta. Tule mukaan rakentamaan entistä parempaa ja onnellisempaa ympäristöä nykyisille ja tuleville lapsille, nuorille - meille kaikille.

Sinulla on mahdollisuus antaa ääni niille, joilla sitä ei ole: rakkaan luontomme rikkaalle lajistolle!

Tule mukaan, juuri sellaisena kuin olet, juuri sen verran kuin pystyt.

Ota yhteyttä:

hlp@luontoliitto.fi

Liity jäseneksi tästä!

« joulukuu 2019 »
joulukuu
Tapahtumat
Leirinohjaajakoulutus 2020 07.02.2020 - 09.02.2020 — Vahderpään vapaa-aikakeskus, Vahderpääntie 84, Kangasala
Tulevat...