Sijainti: Pääsivu / Järjestö / Työpaikat

Työpaikat Luonto-Liitossa

Luonto-Liitto hakee viestintäpäällikköä

Luonto-Liitto hakee viestintäpäällikköä vakituiseen, täysiaikaiseen työsuhteeseen.

Luonto-Liitto on ikinuori 76-vuotias lasten ja nuorten valtakunnallinen luonnonharrastus- ja ympäristönsuojelujärjestö. Edistämme lasten ja nuorten luontosuhdetta tarjoamalla monenlaista toimintaa luonnossa, kouluttamalla, julkaisemalla ympäristökasvatusmateriaalia ja vierailemalla kouluissa. Nuorille tarjoamme mahdollisuuksia vaikuttaa ympäristön puolesta sekä yhteiskunnassa että Luonto-Liiton luottamustehtävissä.

Viestintäpäällikkönä koordinoit, suunnittelet ja toteutat Luonto-Liiton ulkoista ja sisäistä viestintää. Vastaat tiedottamisesta, järjestön visuaalisesta ilmeestä ja näkyvyydestä sekä eri julkaisukanavista, joihin tuotat sisältöä yhdessä muiden työntekijöiden ja vapaaehtoisten kanssa. Vastuullasi ovat myös viestinnän taloushallinto sekä esimiestehtävät. Lisäksi toimit nuorille suunnatun jäsenlehden Nuorten Luonnon toimitussihteerinä huolehtien koko toimitusprosessista. Osallistut muiden työntekijöiden kanssa järjestön strategiseen uudistukseen ja koordinoit viestintästrategian syntymistä järjestöstrategian tueksi. Suunnitteilla on myös nettisivu-uudistus, jonka johtaminen kuuluu tehtäviisi. Työtehtäviä voidaan tarvittaessa muokata erityisosaamisesi mukaan.

Edellytämme sinulta hyvää kielikorvaa ja sujuvaa kynää sekä aiempaa kokemusta yhteisöviestinnän tehtävistä. Tehtävässä vaaditaan myös hyviä IT-taitoja; esimerkiksi analytiikkatyökalujen tuntemusta, Wordpress-osaamista, sosiaalisen median työkalujen hallintaa ja hyvää ongelmanratkaisukykyä. Etuna pidämme kokemusta esihenkilötehtävistä, toimitustyöstä ja lehdenteosta sekä verkkoviestinnästä. Arvostamme erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja organisointikykyä, joustavuutta, itsenäistä työotetta, kokemusta järjestömaailmasta sekä kiinnostusta ympäristönsuojeluun ja nuorten kanssa toimimiseen.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja merkityksellisen työn lisäksi mukavan työyhteisön ja työtilat Helsingin Lauttasaaressa, etätyömahdollisuuden ja lounas- ja liikuntaseteliedun. Noudatamme valtion virka- ja työehtosopimusta, ja palkka määräytyy työkokemuksen ja osaamisen mukaan tasoille A21–22. Toimita vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi yhtenä tiedostona 12.1. klo 16.00 mennessä osoitteeseen ina.rosberg@luontoliitto.fi. Otsikoi viestisi “Hakemus viestintäpäällikön tehtävään”. Haastattelut pidetään viikolla 4.

Lisätietoja antaa Luonto-Liiton liittohallituksen puheenjohtaja Ina Rosberg 8.1. klo 14–15 ja 10.1. klo 10, p. 050 435 6388.