Sijainti: Pääsivu / Järjestö / Työpaikat

Työpaikat Luonto-Liitossa

Järjestöassistentti Luonto-Liittoon

Luonto-Liitto etsii tunnollista, luotettavaa ja avuliasta järjestöassistenttia. Järjestöassistenttina olet Luonto-Liitossa kaikessa mukana. Avustat järjestön johtoa, työntekijöitä ja jäsenistöä, joten olet todella suomalaisen ympäristötyön keskipisteessä. Olet se henkilö, jolta kysytään, kun halutaan tietää, kuka tietää - milloin mistäkin. Työtehtävä on sen alkaessa osa-aikainen (60%) ja vakituinen.

Työtehtävät

• Huolehdit järjestön asiakaspalvelusta sähköpostien, puhelinvaihteen, sosiaalisen median ja jäsenpostien kautta.
  • Huolehdit järjestön vuosikellosta ja muistutat toimijoita tulevista tehtävistä sekä tapahtumista.
  • Toimit toiminnanjohtajan assistenttina erilaisissa tapahtumissa ja tapaamisissa ja autat häntä kalenterivarauksissa, matkajärjestelyissä, sähköposteissa ja puheluiden hallinnassa.
  • Pidät yllä jäsenrekisteriä ja muutamia muita meille tärkeitä rekistereitä.
  • Huolehdit jäsenmaksujen laskutuksesta.
  • Hoidat postituksia ja jäsenlehtiemme arkistointeja.
  • Autat yhteisten tapahtumiemme järjestelyissä.
  • Hankit ja pidät huolta keskustoimiston työntekijöiden työvälineistä.

Mitä odotamme sinulta?

Kohtaat työssäsi paljon ihmisiä ja olet tekemisissä jäsentemme sekä tukijoidemme kanssa. Siksi edellytämme sinulta asiakaspalveluhenkisyyttä ja hyviä kohtaamistaitoja.

Olet luonteeltasi ihminen, joka pärjää kiireisinäkin hetkinä. Sinulla on aikaa muille, vaikka oma tonttisi on täynnä puuhaa. Olet aina rakentava ja halukas olemaan avuksi. Olet aina valmis käärimään hihasi ja tarttumaan toimeen kuin toimeen. Osaat huolehtia useista projekteista samanaikaisesti. Priorisointi ja ajanhallinta tulevat sinulta luonnostaan.

Koska vastaat aikataulutuksista sekä rekistereistämme, sinun täytyy olla tarkka ja huolellinen. Osaat käyttää näppärästi tietokoneita ja ohjelmia. Ilmaiset itseäsi selkeästi myös kirjallisesti, sillä vastaat usein kokousten muistioista.

Arvostamme työ- ja koulutustaustaa, jossa oppii johdon assistentin vaativassa työssä tarvittavia taitoja.

Mitä tarjoamme sinulle?

Pääset työskentelemään maamme ainoaan lasten ja nuorten valtakunnalliseen ympäristöjärjestöön. Työssäsi pääset vaikuttamaan ilmastonmuutoksen torjuntaan, luonnon monimuotoisuuden suojelemiseen sekä lasten ja nuorten luontoharrastuneisuuden tukemiseen. Työpaikkasi sijaitsee Luonto-Liiton Helsingin toimistossa, mutta voit tehdä sovitusti myös etätöitä. Toimisto sijaitsee ekologisessa ja modernissa Valo Hotel & Workissa, jossa hotellihuoneet muuttuvat päivisin toimistoiksi vähentäen näin turhaa rakentamista.

Tarjoamme sinulle sopivat työvälineet kuten puhelimen ja tietokoneen. Pääset toimistomme Valo Welness - osastolle, jossa on kuntosali ja saunaosasto. Pääset mukaan järjestön hienoihin tapahtumiin, jotka ovat usein ulkona luonnossa.

Palkka on 1320€-1600€/kk 60% työajalla riippuen aiemmasta työkokemuksestasi.

Kuinka haen tehtävään?

Lähetä hakemuksesi suoraan toiminnanjohtajallemme Riku Eskeliselle osoitteeseen riku.eskelinen(ät)luontoliitto.fi 6.2.2022 mennessä. Liitä hakemuksesi mukaan CV:si sekä palkkatoivomuksesi.

Lisätietoja voit kysyä järjestöpäällikkö Sami Säynevirralta puhelimitse numerosta 0405607303 tai toiminnanjohtaja Riku Eskeliseltä numerosta 0505727782.