Sijainti: Pääsivu / Järjestö / Työpaikat

Työpaikat Luonto-Liitossa

Luonto-Liitto hakee toiminnanjohtajaa

Ainutlaatuinen mahdollisuus innostavalle johtajalle! Luonto-Liitto hakee toiminnanjohtajaa vakituiseen, täysipäiväiseen työsuhteeseen.

Toiminnanjohtaja vastaa Luonto-Liiton toiminnasta yhdessä hallituksen ja valtuuston kanssa ja huolehtii käytännön toimistotyön johtamisesta työyhteisön esihenkilönä. Toiminnanjohtaja myös vastaa hallituksen johtaman strategiatyön ja mahdollisen organisaatiouudistuksen käytännön toteutuksesta. Haemme tehtävään henkilöä, joka kykenee vaativaan strategiatyöhön ja muutosjohtamiseen. Strategiatyössä ulkoinen konsulttiapu on tarpeen mukaan järjestettävissä.

Toiminnanjohtaja kehittää myös järjestön varain- ja jäsenhankintaa sekä vastaa hallituksen kokouksien järjestelyistä, esityslistan kokoamisesta ja päätösten toimeenpanosta. Toiminnanjohtaja hoitaa yhteiskuntasuhteita ja ottaa kantaa ajankohtaisiin aiheisiin julkisuudessa järjestön nimissä sekä huolehtii Luonto-Liiton edunvalvonnasta.

Toiminnanjohtajalta odotamme soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai muuta vastaavaa koulutusta, aiempaa kokemusta esihenkilötehtävistä sekä vahvoja johtamis-, henkilöstö- ja taloustaitoja. Ympäristö- tai nuorisotoimialojen tuntemus sekä kokemus järjestötoiminnasta katsotaan eduksi. Odotamme hakijalta sitoutuneisuutta Luonto-Liiton edustamiin arvoihin.

Tehtävän menestykselliseen hoitamiseen vaaditaan halua tarttua haasteisiin ja vahvaa sitoutumista järjestön kehittämiseen. Tehtävässä tarvitaan hyviä suullisia ja kirjallisia vuorovaikutustaitoja, järjestelmällistä toimintaotetta ja sujuvaa suomen kielen osaamista sekä riittävää englannin ja ruotsin kielen taitoa. Valmius osallistua ilta- ja viikonloppukokouksiin on välttämätön.

Työsuhde on vakituinen ja voimassa toistaiseksi. Työ alkaa elokuussa tai sopimuksen mukaan. Työaika on 37 h/viikko. Voit esittää palkkatoiveen järjestöalan yleisen palkkatason huomioiden.

Lähetä hakemuksesi ja CV pdf-muodossa 21.7.2018 klo 16.00 mennessä osoitteeseen ina.rosberg@luontoliitto.fi. Kirjoita viestin otsikoksi “Toiminnanjohtaja-hakemus”. Työhaastattelut pidetään heinäkuun aikana. Paikka voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja antaa puheenjohtaja Ina Rosberg (p. 050 435 6388)

Luonto-Liitto on vuonna 1943 perustettu valtakunnallinen lasten ja nuorten luonnonharrastus- ja ympäristönsuojelujärjestö. Luonto-Liitto kampanjoi mm. metsien, ilmaston, Itämeren, kestävän kulutuksen ja suurpetojen puolesta, järjestää luontoleirejä ja -kerhoja sekä koulutusta ympäristöpolitiikasta ja ympäristökasvatuksesta. www.luontoliitto.fi

Kuva: Susanna Soisalo