Sijainti: Pääsivu / Järjestö / Työpaikat

Työpaikat Luonto-Liitossa

Luonto-Liitto hakee toiminnanjohtajaa

Luonto-Liitto hakee toiminnanjohtajaa kehittämään ja johtamaan 75-vuotiasta lasten ja nuorten ympäristöjärjestöä.

Toiminnanjohtaja vastaa Luonto-Liiton toiminnasta yhdessä hallituksen ja valtuuston kanssa ja toimii Luonto-Liiton keskustoimiston työyhteisön esihenkilönä. Haemme tehtävään henkilöä, jolla olisi vahvaa kokemusta ja ammattitaitoa erityisesti henkilöstöjohtamisesta. Toiminnanjohtaja vastaa myös hallituksen johtaman strategiauudistuksen käytännön toteutuksesta. Muita oleellisia työtehtäviä ovat järjestön varain- ja jäsenhankinnan kehittäminen, vapaaehtoistoiminnan kehittäminen, yhteiskuntasuhteiden hoitaminen ja tiivis yhteistyö hallituksen jäsenten ja muiden järjestössä toimivien nuorten luottamushenkilöiden kanssa.

Toiminnanjohtajalta odotamme soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai muuta vastaavaa koulutusta, rautaista kokemusta esihenkilötehtävistä sekä hyviä henkilöstö- ja taloustaitoja. Edellytämme hakijalta ennakkoluulotonta kehittäjän otetta, verkostossa toimimisen taitoja, yhteistyötaitoja sekä vahvaa ihmisten johtamiseen liittyvää osaamista. Ympäristö- tai nuorisotoimialojen tuntemus sekä kokemus järjestötoiminnasta katsotaan eduksi. Odotamme hakijalta sitoutuneisuutta Luonto-Liiton edustamiin arvoihin.

Tehtävän menestykselliseen hoitamiseen vaaditaan halua tarttua haasteisiin positiivisella, ratkaisukeskeisellä asenteella sekä sitoutumista järjestön pitkäjänteiseen kehittämiseen. Tehtävässä tarvitaan hyviä suullisia ja kirjallisia vuorovaikutustaitoja, järjestelmällistä toimintaotetta ja sujuvaa suomen kielen osaamista sekä riittävää englannin ja ruotsin kielen taitoa. Valmius osallistua ilta- ja viikonloppukokouksiin on välttämätön.

Työsuhde on täysipäiväinen kahden vuoden määräajalla. Määräaikaisuuden syynä on järjestön kehittämisen projektiluontoisuus. Työ alkaa elokuussa tai sopimuksen mukaan. Työaika on 37 h/viikko. Esitäthän palkkatoiveen järjestöalan yleisen palkkatason huomioiden.

Lähetä hakemuksesi ja CV yhtenä tiedostona 9.6.2019 klo 12.00 mennessä osoitteeseen ina.rosberg@luontoliitto.fi. Kirjoita viestin otsikoksi “Toiminnanjohtajahakemus”. Työhaastattelut pidetään kesäkuun aikana. Paikka voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja antaa puheenjohtaja Ina Rosberg (040 053 0990)

Luonto-Liitto on vuonna 1943 perustettu valtakunnallinen lasten ja nuorten luonnonharrastus- ja ympäristönsuojelujärjestö. Luonto-Liitto kampanjoi mm. metsien, ilmaston, Itämeren, kestävän kulutuksen ja suurpetojen puolesta, järjestää luontoleirejä ja -kerhoja sekä koulutusta ympäristöpolitiikasta ja ympäristökasvatuksesta.

Työharjoitteluun Luonto-Liittoon?

Otamme mielellämme vastaan harjoittelijoita ympäri vuoden, erityisesti viestinnän, valokuvauksen tai graafisen suunnittelun aloilta.

Tiedustelut: viestinta@luontoliitto.fi tai työntekijöiltä.