Sijainti: Pääsivu / Järjestö / Työpaikat

Työpaikat Luonto-Liitossa

Luonto-Liitto hakee toiminnanjohtajaa

Luonto-Liitto hakee toiminnanjohtajaa vakituiseen, täysipäiväiseen työsuhteeseen. Työ alkaa marraskuun alusta tai sopimuksen mukaan.

Toiminnanjohtaja vastaa Luonto-Liiton toiminnasta ja strategiasta yhdessä hallituksen ja valtuuston kanssa, hoitaa yhteiskuntasuhteita, kehittää varainhankintaa ja huolehtii käytännön toimistotyön johtamisesta toimien työyhteisön esihenkilönä. Toiminnanjohtaja vastaa hallituksen kokouksien järjestelyistä, esityslistan kokoamisesta ja päätösten toimeenpanosta. Toiminnanjohtaja ottaa myös kantaa ajankohtaisiin aiheisiin julkisuudessa järjestön nimissä.

Toiminnanjohtajalta odotamme soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai muuta vastaavaa koulutusta, esihenkilötaitoja, ympäristö- ja nuorisotoimialojen tuntemusta, kokemusta järjestötoiminnasta, johtamis-, henkilöstö- ja taloustaitoja sekä kykyä huolehtia Luonto-Liiton edunvalvonnasta. Odotamme hakijalta myös sitoutuneisuutta Luonto-Liiton edustamiin arvoihin.

Valmius osallistua ilta- ja viikonloppukokouksiin sekä halu tarttua uusiin haasteisiin ja henkilökohtainen sitoutuminen reiluun, kuvia kumartamattomaan kansalaisvaikuttamiseen on välttämätöntä.

Tehtävän menestykselliseen hoitamiseen tarvitaan hyviä vuorovaikutustaitoja, järjestelmällistä toimintaotetta ja sujuvaa suomen kielen osaamista sekä riittävää englannin ja ruotsin kielen taitoa.

Työsuhde on vakituinen. Työaika on 37 h/viikko ja palkka Luonto-Liiton palkkauksen mukainen (noin 2990 euroa/kk)+ kokemuslisät.

Lähetä hakemuksesi ja CV pdf-muodossa pe 13.10.2017 klo 16.00 mennessä osoitteeseen varpu.maattanen@luontoliitto.fi. Kirjoita viestin otsikoksi “Toiminnanjohtaja-hakemus”. Ensimmäiset työhaastattelut pyritään järjestetään ti-ke 17.–18.10 ja toinen kierros la 28.10. Helsingissä.

Lisätietoja:

– Puheenjohtaja Varpu Määttänen, puh 041 462 4764, varpu.maattanen@luontoliitto.fi (maanantaisin klo 9–11)

– Toiminnanjohtaja Leo Stranius, puh 040 754 7371, leo.stranius@luontoliitto.fi

Luonto-Liitto on vuonna 1943 perustettu valtakunnallinen lasten ja nuorten luonnonharrastus- ja ympäristönsuojelujärjestö. Luonto-Liitto kampanjoi mm. metsien, ilmaston, Itämeren, kestävän kulutuksen ja suurpetojen puolesta, järjestää luontoleirejä ja -kerhoja sekä koulutusta ympäristöpolitiikasta ja ympäristökasvatuksesta.