Sijainti: Pääsivu / Järjestö / Työpaikat

Työpaikat Luonto-Liitossa

Luonto-Liitto hakee järjestöpäällikön sijaista vuorotteluvapaan ajaksi

Luonto-Liitto hakee järjestöpäällikköä kuuden kuukauden ajaksi tekemään ja kehittämään yhteistyötä Luonto-Liiton vapaaehtoisten kanssa piireissä ja toimintaryhmissä ja osallistuu toiminnan toteuttamiseen.

Haemme tehtävään TE-toimistossa työttömänä työnhakijana oleva henkilöä, jolla on kokemusta ja ammattitaitoa erityisesti kansalaisjärjestötoiminnasta. Järjestöpäällikön työtehtävät ovat moninaiset ja niiden kautta saa hyvän mahdollisuuden tutustua ympäristö- ja luontojärjestökenttään laaja-alaisesti. Työtehtäviin kuuluvat sijaisuuden aikana mm.
erilaisten kokoontumisten järjestäminen, järjestöviestintään ja yhteydenpitoon vapaaehtoisten kanssa liittyvät tehtävät. Järjestöpäällikkö toimii myös työssäoppijoiden ohjaajana.

Järjestöpäälliköltä odotamme soveltuvaa tutkintoa ja kokemusta vapaaehtoisten kanssa toimimisesta. Edellytämme hakijalta aitoa kiinnostusta kansalaisjärjestötoimimisesta ja vaikuttamisesta. Odotamme hakijalta sitoutuneisuutta Luonto-Liiton edustamiin arvoihin. Valmius osallistua ilta- ja viikonlopputapahtumiin on välttämätön. Työhön sisältyy myös jonkin verran matkustamista kotimaassa.

Työsuhde on osa-aikainen (80%) ja se kestää kuusi kuukautta. Työ alkaa 28.10. tai sopimuksen mukaan. Työaika on 29,35 h/viikko. Palkka määräytyy Luonto-Liiton palkkataulukon mukaisesti. Sijaisuuden edellytyksenä on TE-keskuksen vuorotteluvapaan ehtojen täyttyminen.

Lähetä hakemuksesi ja CV yhtenä tiedostona 3.10.2019 klo 12.00 mennessä osoitteeseen sami.saynevirta@luontoliitto.fi. Kirjoita viestin otsikoksi “Järjestöpäällikkö”. Työhaastattelut pidetään lokakuun aikana. Paikka voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja antaa järjestöpäällikkö Sami Säynevirta p. 040 560 7303 tai sami.saynevirta@luontoliitto.fi. Voit kysyä tehtävästä puhelimitse 10.9. klo 10-11 ja 30.9. klo 10-11.

Luonto-Liitto on vuonna 1943 perustettu valtakunnallinen lasten ja nuorten luonnonharrastus- ja ympäristönsuojelujärjestö. Luonto-Liitto kampanjoi mm. metsien, ilmaston, Itämeren, suurpetojen ja kestävän kulutuksen puolesta, järjestää luontoleirejä ja -kerhoja sekä koulutusta ympäristövaikuttamisesta ja ympäristökasvatuksesta.