Sijainti: Pääsivu / Järjestö / Tue toimintaa / Tukimahdollisuuksia

Tukimahdollisuuksia

Lisätietoja antaa Luonto-Liiton toiminnanjohtaja: Riku Eskelinen, Puh. 050 572 7782 riku.eskelinen(ät)luontoliitto.fi

Yksityishenkilöille

Liity jäseneksi: Jäsenyys on kannanotto toimintamme tukemiseksi. Voit liittyä Luonto-Liittoon helposti verkkolomakkeella. Jäsenmaksu on 28 euroa vuodessa, ja saat jäsenetuna Sieppo tai Nuorten Luonto -lehden sekä alennusta koulutuksistamme ja leireistämme. Lisätietoja ja liittyminen

Tee lahjoitus: Voit tehdä Luonto-Liitolle lahjoituksen vaikkapa merkkipäivän kunniaksi. Yhdistys voi ottaa vastaan myös testamentteja. Tee lahjoitus

Soita ja lahjoita: Kesäkuun 2022 loppuun voit tukea Luonto-Liiton Itämeren suojelua edistävää nuorten ympäristötoimintaa soittamalla lahjoituspuhelinnumeroomme: 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+pvm), josta 9,11€ menee suoraan lahjoitukseen.
Heinä-syyskuun ajan puhelun tulot ohjautuvat tukemaan lasten ja nuorten ilmastotoimintaa, kuten ilmastoleirin kuluihin ja nuorten ilmastovaikuttamistyöhön.

Liity tukijarekisteriin: Luonto-Liiton tukijoille lähetetään kaksi kertaa vuodessa vuodenaikaan sopivia luontoaiheisia postikortteja, jotka soveltuvat esimerkiksi kesäloma- ja joulutervehdyksiksi. Postikorttien vastineeksi voit tukea Luonto-Liittoa haluamallasi summalla. Voit myös tarjota tukijarekisteriin liittymistä sukulaisillesi tai tuttavillesi.

Liity Luonto-Liiton tukijaksi ilmoittamalla nimesi, osoitteesi ja syntymäaikasi sähköpostitse osoitteeseen toimisto(ät)luontoliitto.fi.

Yrityksille ja yhteisöille

Puhelinkampanja yrityksille: Luonto-Liiton varainkerääjät pyytävät yrityksiltä puhelimitse toimintaamme tukea 1–3 kertaa vuodessa. Kampanjassa tukisumma on yleensä 100–1000 euroa. Tuen vastineeksi mukaan lähtenyt yritys saa maininnan Sieppo-lehden kiitossivulle. Kampanjaan osallistuville yrityksille lähetetään tukisumman mukainen lasku. Puhelinkampanjaan pääset mukaan ottamalla yhteyttä toiminnanjohtajaan Riku Eskeliseen: riku.eskelinen[ät]luontoliitto.fi.

Lahjoita tai sponsoroi: Jos yrityksenne on kiinnostunut Luonto-Liiton toiminnan tukemisesta suuremmalla summalla tai tietyn toiminnan tukemisesta, ota yhteyttä toiminnanjohtajaan Riku Eskeliseen: riku.eskelinen[ät]luontoliitto.fi.

Kouluille

Luonto-Liitto järjestää lukuvuosien aikana valtakunnallisen päivätyökeräyksen Suomen yläasteille ja lukioille. Keräyksen tuotoilla tuetaan Luonto-Liiton toiminnan lisäksi koulun omaa toimintaa, sillä koulun oppilaskunnalla tai vastaavalla taholla on mahdollisuus saada 1/3 koulun keräystuotosta kerho-, leirikoulu- tai oppilaskuntatoiminnan järjestämiseen.

Perustiedot

Luonto-Liitto ry
Y-tunnus: 0222692-7
Rekisterinumero: 123.443

Lahjoitukset:
Maksun saaja: Luonto-Liitto ry
IBAN: FI62 1574 3007 1006 37
BIC: NDEAFIHH
Viestiin: Merkintä "Lahjoitus" ja halutessasi toiminta, johon lahjoitus halutaan kohdentaa).

Rahankeräyslupa