Sijainti: Pääsivu / Järjestö / Tue toimintaa / Tukimahdollisuuksia

Tukimahdollisuuksia

Lisätietoja antaa Luonto-Liiton talousjohtaja:
Tarja Karppinen,
p. 044 702 2771
tarja.karppinen(ät)luontoliitto.fi

Yksityishenkilöille

Liity jäseneksi: Jäsenyys on kannanotto toimintamme tukemiseksi. Voit liittyä Luonto-Liittoon helposti verkkolomakkeella. Jäsenmaksu on 28 euroa vuodessa, ja saat jäsenetuna Sieppo tai Nuorten Luonto -lehden sekä alennusta koulutuksistamme ja leireistämme.

Lisätietoja ja liittyminen

Tee lahjoitus: Voit tehdä Luonto-Liitolle lahjoituksen vaikkapa merkkipäivän kunniaksi. Yhdistys voi ottaa vastaan myös testamentteja.

Tee lahjoitus.

Soita ja lahjoita: Lahjoita 10 € Luonto-Liitolle soittamalla lahjoituspuhelinnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10,01€ +pvm.

Liity tukijarekisteriin: Luonto-Liiton tukijoille lähetetään kaksi kertaa vuodessa vuodenaikaan sopivia luontoaiheisia postikortteja, jotka soveltuvat esimerkiksi kesäloma- ja joulutervehdyksiksi. Postikorttien vastineeksi voit tukea Luonto-Liittoa haluamallasi summalla. Voit myös tarjota tukijarekisteriin liittymistä sukulaisillesi tai tuttavillesi.

Liity Luonto-Liiton tukijaksi ilmoittamalla nimesi, osoitteesi ja syntymäaikasi sähköpostitse talousjohtajalle osoitteeseen tarja.karppinen(ät)luontoliitto.fi.

Yrityksille ja yhteisöille

Puhelinkampanja yrityksille: Luonto-Liiton varainkerääjät pyytävät yrityksiltä puhelimitse toimintaamme tukea 1–3 kertaa vuodessa. Kampanjassa tukisumma on yleensä 100–1000 euroa. Tuen vastineeksi mukaan lähtenyt yritys saa maininnan Sieppo-lehden kiitossivulle. Kampanjaan osallistuville yrityksille lähetetään tukisumman mukainen lasku. Puhelinkampanjaan pääset mukaan ottamalla yhteyttä talousjohtajaan (tarja.karppinen[ät]luontoliitto.fi).

Lahjoita tai sponsoroi: Jos yrityksenne on kiinnostunut Luonto-Liiton toiminnan tukemisesta suuremmalla summalla tai tietyn toiminnan tukemisesta, ota yhteyttä talousjohtajaan (tarja.karppinen[ät]luontoliitto.fi).

Kouluille

Luonto-Liitto järjestää lukuvuosien aikana valtakunnallisen päivätyökeräyksen Suomen yläasteille ja lukioille. Keräyksen tuotoilla tuetaan Luonto-Liiton toiminnan lisäksi koulun omaa toimintaa, sillä koulun oppilaskunnalla tai vastaavalla taholla on mahdollisuus saada 1/3 koulun keräystuotosta kerho-, leirikoulu- tai oppilaskuntatoiminnan järjestämiseen.

Perustiedot

Luonto-Liitto ry
Y-tunnus: 0222692-7
Rekisterinumero: 123.443

Maksuyhteystiedot

Lahjoitukset:
Maksun saaja: Luonto-Liitto ry
IBAN: FI62 1574 3007 1006 37
BIC: NDEAFIHH
Viestiin: Merkintä "Lahjoitus" ja halutessasi toiminta, johon lahjoitus halutaan kohdentaa

Yritysten puhelinkampanja:
IBAN: FI62 1574 3007 1006 37
BIC: NDEAFIHH

Rahankeräyslupa:
Keräysluvan saaja: Luonto-Liitto ry

Keräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
Keräysluvan numero: RA/2017/703
Myöntämisajankohta: 10.7.2017
Toimeenpanoaika: 10.7.2017–30.6.2019
Toimeenpanoalue: koko maa Ahvenanmaata lukuunottamatta

Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerätyt varat käytetään lasten ja nuorten luonnonharrastus- ja ympäristötoiminnan sekä kerho- ja leiritoiminnan ja kouluvierailujen toteuttamiseen: materiaalin tuottamiseen, koulutus-, leiri-, kurssi-, retkitoiminnan ja luentojen järjestämiseen sekä toiminnan koordinoinnista aiheutuviin kuluihin. Varoja käytetään myös alueellisen, vastaavan toiminnan tukemiseen.

Lahjoittamalla rahaa Luonto-Liitolle mahdollistat tärkeän lasten ja nuorten ympäristökasvatustyömme, suomalaisen luonnon, kuten metsien, susien ja muiden suurpetojen sekä Itämeren suojelun sekä tarjoamamme monipuolisen lasten ja nuorten luonnonharrastustoiminnan. Tukesi on meille tärkeää, tule mukaan lahkoittajaksi! Voit lahjoittaa verkkolahjoituksella, soittamalla varainkeruupuhelimeen, tekemällä testamenttilahjoituksen tai osoittaa tukesi liittymällä jäseneksi.