Sijainti: Pääsivu / Järjestö / Tue toimintaa / Tukimahdollisuuksia

Tukimahdollisuuksia

Lisätietoja antaa Luonto-Liiton talousjohtaja:
Tarja Karppinen,
p. 044 702 2771
tarja.karppinen(ät)luontoliitto.fi

Yksityishenkilöille

Liity jäseneksi: Jäsenyys on kannanotto toimintamme tukemiseksi. Voit liittyä Luonto-Liittoon helposti verkkolomakkeella. Jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa, ja saat jäsenetuna Sieppo tai Nuorten Luonto -lehden sekä alennusta koulutuksistamme ja leireistämme.

Lisätietoja ja liittyminen

Tee lahjoitus: Voit tehdä Luonto-Liitolle lahjoituksen vaikkapa merkkipäivän kunniaksi. Yhdistys voi ottaa vastaan myös testamentteja.

Tee lahjoitus.

Soita ja lahjoita: Lahjoita 10 € Luonto-Liitolle soittamalla lahjoituspuhelinnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10,01€ +pvm.

Liity tukijarekisteriin: Luonto-Liiton tukijoille lähetetään kaksi kertaa vuodessa vuodenaikaan sopivia luontoaiheisia postikortteja, jotka soveltuvat esimerkiksi kesäloma- ja joulutervehdyksiksi. Postikorttien vastineeksi voit tukea Luonto-Liittoa haluamallasi summalla. Voit myös tarjota tukijarekisteriin liittymistä sukulaisillesi tai tuttavillesi.

Liity Luonto-Liiton tukijaksi ilmoittamalla nimesi, osoitteesi ja syntymäaikasi sähköpostitse talousjohtajalle osoitteeseen tarja.karppinen(ät)luontoliitto.fi.

Yrityksille ja yhteisöille

Puhelinkampanja yrityksille: Luonto-Liiton varainkerääjät pyytävät yrityksiltä puhelimitse toimintaamme tukea 1–3 kertaa vuodessa. Kampanjassa tukisumma on yleensä 100–1000 euroa. Tuen vastineeksi mukaan lähtenyt yritys saa maininnan Sieppo-lehden kiitossivulle. Kampanjaan osallistuville yrityksille lähetetään tukisumman mukainen lasku. Puhelinkampanjaan pääset mukaan ottamalla yhteyttä talousjohtajaan (tarja.karppinen[ät]luontoliitto.fi).

Lahjoita tai sponsoroi: Jos yrityksenne on kiinnostunut Luonto-Liiton toiminnan tukemisesta suuremmalla summalla tai tietyn toiminnan tukemisesta, ota yhteyttä talousjohtajaan (tarja.karppinen[ät]luontoliitto.fi).

Kouluille

Luonto-Liitto järjestää lukuvuosien aikana valtakunnallisen päivätyökeräyksen Suomen yläasteille ja lukioille. Keräyksen tuotoilla tuetaan Luonto-Liiton toiminnan lisäksi koulun omaa toimintaa, sillä koulun oppilaskunnalla tai vastaavalla taholla on mahdollisuus saada 1/3 koulun keräystuotosta kerho-, leirikoulu- tai oppilaskuntatoiminnan järjestämiseen.

Perustiedot

Luonto-Liitto ry
Y-tunnus: 0222692-7
Rekisterinumero: 123.443

Maksuyhteystiedot

Lahjoitukset:
Maksun saaja: Luonto-Liitto ry
IBAN: FI62 1574 3007 1006 37
BIC: NDEAFIHH
Viestiin: Merkintä "Lahjoitus" ja halutessasi toiminta, johon lahjoitus halutaan kohdentaa

Yritysten puhelinkampanja:
IBAN: FI62 1574 3007 1006 37
BIC: NDEAFIHH

Rahankeräyslupa:
Keräysluvan saaja: Luonto-Liitto ry
Keräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
Keräysluvan numero: POL-2015-13136
Myöntämisajankohta: 18.6.2015
Toimeenpanoaika: 1.7.2015–30.6.2017
Toimeenpanoalue: koko maa Ahvenanmaata lukuunottamatta

Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerätyt varat käytetään Luonto-Liiton ja sen piirijärjestöjen järjestämän lasten ja nuorten luontoharrastus- ja ympäristötoiminnan, kerho- ja leiritoiminnan sekä koulujen kerho-, oppilaskunta- ja opintotoiminnan tukemiseksi. Kerätyillä varoilla tuotetaan materiaaleja, järjestetään koulutusta, leirejä, kursseja, retkiä ja luentoja sekä koordinoidaan toimintaa. Varoja käytetään myös alueellisen vastaavan toiminnan tukemiseen. Vuonna 2015 Luonto-Liitolla on kärkikampanjana "Lähimetsät haltuun" -kampanja, joka tuo alueellista toimintaa ympäri Suomen.