Sijainti: Pääsivu / Järjestö / Tue toimintaa

Tue Luonto-Liiton toimintaa lahjoituksella

Lahjoituksellasi tuet Luonto-Liiton arvokasta työtä lasten ja nuorten ympäristökasvatuksen sekä luonnonsuojelun parissa. Kiitämme!

Lahjoita tilisiirrolla tai muulla tavoin

teelahjoitus

Mihin lahjoitusvarat käytetään?

itämeren ilmaston ja suurpetojen suojelu

kouluvierailut

leirit ja retket

metsiensuojelu

Voit tukea toimintaamme monella eri tavalla

• Tee kertalahjoitus verkkomaksulla alla olevalla lomakkeella tai tilisiirrolla: Nordea FI6215743007100637, viite: 5015010200
  • Lahjoita 8,01 € soittamalla Luonto-Liiton varainkeruupuhelimeen 0600 10999 (tuki ohjataan suurpetojen suojeluun).
  • Liity Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai anna Luonto-Liiton jäsenyys lahjaksi.
  • Luonto-Liitto ottaa vastaan myös testamenttilahjoituksia.

Lahjoita verkkomaksulla

Tällä lomakkeella voit tehdä kertalahjoituksen helposti verkkopankkitunnuksillasi. Minimilahjoitus on 5 €.

Syötä haluamasi summa kenttään, ja paina 'Lahjoita', niin sinut ohjataan verkkomaksupalveluun. Käytä tarvittaessa pistettä erottamaan eurot ja sentit, mutta älä kirjoita muuta tekstiä (esimerkki: jos haluat lahjoittaa 5 euroa 50 senttiä, kirjoita kenttään: 5.50). Verkkomaksupalvelussa kirjoita viitteeksi "lahjoitus".

Yhteystiedot
Voit halutessasi täyttää yhteystietosi. Tietojasi ei luovuteta kolmannelle osapuolelle.
Kiinnostuksesi kohteet

hyvä luontosuhde

Soita ja lahjoita

Lahjoita 8,01 € Luonto-Liiton suurpetojen suojelutyöhön soittamalla lahjoituspuhelinnumeroomme 0600 10999.

Puhelun hinta on 8,01€ (+pvm)

Testamenttilahjoitus Luonto-Liitolle

Testamenttilahjoitus on kaunis lahja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen ja luonnonsuojeluun.

Yleishyödyllisenä yhdistyksenä Luonto-Liiton ei tarvitse maksaa testamenttilahjoituksesta veroja, joten arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan lasten ja nuorten ympäristökasvatuksen sekä luonnonharrastuksen hyväksi ja auttaa Luonto-Liiton tekemää luonnonsuojelutyötä. Ota yhteyttä talousjohtaja Tarja Karppiseen, puh. 044 702 2771 ja tarja.karppinen(ät)luontoliitto.fi

Muut tukimuodot

Tutustu myös muihin tukimahdollisuuksiin.

Lisätietoja antaa Luonto-Liiton talousjohtaja:
Tarja Karppinen,
p. 044 702 2771
tarja.karppinen(ät)luontoliitto.fi

Rahankeräyslupa:
Keräysluvan saaja: Luonto-Liitto ry

Keräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
Keräysluvan numero: RA/2017/703
Myöntämisajankohta: 10.7.2017
Toimeenpanoaika: 10.7.2017–30.6.2019
Toimeenpanoalue: koko maa Ahvenanmaata lukuunottamatta

Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerätyt varat käytetään lasten ja nuorten luonnonharrastus- ja ympäristötoiminnan sekä kerho- ja leiritoiminnan ja kouluvierailujen toteuttamiseen: materiaalin tuottamiseen, koulutus-, leiri-, kurssi-, retkitoiminnan ja luentojen järjestämiseen sekä toiminnan koordinoinnista aiheutuviin kuluihin. Varoja käytetään myös alueellisen, vastaavan toiminnan tukemiseen.

Lahjoittamalla rahaa Luonto-Liitolle mahdollistat tärkeän lasten ja nuorten ympäristökasvatustyömme, suomalaisen luonnon, kuten metsien, susien ja muiden suurpetojen sekä Itämeren suojelun sekä tarjoamamme monipuolisen lasten ja nuorten luonnonharrastustoiminnan. Tukesi on meille tärkeää, tule mukaan lahkoittajaksi! Voit lahjoittaa verkkolahjoituksella, soittamalla varainkeruupuhelimeen, tekemällä testamenttilahjoituksen tai osoittaa tukesi liittymällä jäseneksi.

Sivun kuvat: Susanna Soisalo, Milla Aalto, Kaisa Illukka ja Elina Silkelä