Sijainti: Pääsivu / Järjestö / Tue toimintaa

Tue Luonto-Liiton toimintaa lahjoituksella

Lahjoituksellasi tuet Luonto-Liiton arvokasta työtä lasten ja nuorten ympäristökasvatuksen sekä luonnonsuojelun parissa. Kiitämme!

Lahjoita tilisiirrolla tai muulla tavoin

Lahjoituksellasi tuet:

itämeren ilmaston ja suurpetojen suojelu

kouluvierailut

leirit ja retket

metsiensuojelu

Voit tukea toimintaamme monella eri tavalla

• Tee kertalahjoitus verkkomaksulla alla olevalla lomakkeella tai tilisiirrolla: Nordea FI6215743007100637, viite: 5015010200.
  • Soita ja lahjoita: Lahjoita 9,11 €. Lokakuusta joulukuun loppuun 2019 voit tukea Luonto-Liiton Itämeren suojelua edistävää nuorten ympäristötoimintaa soittamalla lahjoituspuhelinnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+pvm).
  • Liity Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai anna Luonto-Liiton jäsenyys lahjaksi.
  • Luonto-Liitto ottaa vastaan myös testamenttilahjoituksia.

Lahjoita verkkomaksulla

Tällä lomakkeella voit tehdä kertalahjoituksen helposti verkkopankkitunnuksillasi. Minimilahjoitus on 5 €.

Syötä haluamasi summa kenttään, ja paina 'Lahjoita', niin sinut ohjataan verkkomaksupalveluun. Käytä tarvittaessa pistettä erottamaan eurot ja sentit, mutta älä kirjoita muuta tekstiä (esimerkki: jos haluat lahjoittaa 5 euroa 50 senttiä, kirjoita kenttään: 5.50). Verkkomaksupalvelussa kirjoita viitteeksi "lahjoitus".

Yhteystiedot
Voit halutessasi täyttää yhteystietosi. Tietojasi ei luovuteta kolmannelle osapuolelle.
Kiinnostuksesi kohteet

hyvä luontosuhde

Testamenttilahjoitus Luonto-Liitolle

Testamenttilahjoitus on kaunis lahja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen ja luonnonsuojeluun.

Yleishyödyllisenä yhdistyksenä Luonto-Liiton ei tarvitse maksaa testamenttilahjoituksesta veroja, joten arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan lasten ja nuorten ympäristökasvatuksen sekä luonnonharrastuksen hyväksi ja auttaa Luonto-Liiton tekemää luonnonsuojelutyötä. Ota yhteyttä talousjohtaja Tarja Karppiseen, puh. 044 702 2771 ja tarja.karppinen(ät)luontoliitto.fi

Muut tukimuodot

Tutustu myös muihin tukimahdollisuuksiin.

Rahankeräyslupa

Sivun kuvat: Susanna Soisalo, Milla Aalto, Kaisa Illukka ja Elina Silkelä