Sijainti: Pääsivu / Järjestö / Tue toimintaa

Tue Luonto-Liiton toimintaa lahjoituksella

Kuva: Hanna Heikkilä

Luonto-Liitto on lasten ja nuorten oma luonnonharrastus- ja ympäristönsuojelujärjestö, joka tarjoaa tietoa, elämyksiä ja toimintaa.

Lahjoituksella tuet Luonto-Liiton arvokasta työtä lasten ja nuorten ympäristökasvatuksen sekä luonnonsuojelun parissa.

Voit tukea toimintaamme monella eri tavalla

Tee kertalahjoitus

Tällä lomakkeella voit tehdä kertalahjoituksen helposti verkkopankkitunnuksillasi. Minimilahjoitus on 5 €.

Syötä haluamasi summa kenttään, ja paina 'Lahjoita', niin sinut ohjataan verkkomaksupalveluun. Käytä tarvittaessa pistettä erottamaan eurot ja sentit, mutta älä kirjoita muuta tekstiä (esimerkki: jos haluat lahjoittaa 5 euroa 50 senttiä, kirjoita kenttään: 5.50). Verkkomaksupalvelussa kirjoita viitteeksi "lahjoitus".

Yhteystiedot
Voit halutessasi täyttää yhteystietosi. Tietojasi ei luovuteta kolmannelle osapuolelle.
Kiinnostuksesi kohteet

Soita ja lahjoita

Lahjoita 10€ Luonto-Liiton toimintaan soittamalla lahjoituspuhelinnumeroomme 0600 10999.

Puhelun hinta on 10,01€ (+pvm)

Testamenttilahjoitus Luonto-Liitolle

Testamenttilahjoitus on kaunis lahja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen ja luonnonsuojeluun.

Yleishyödyllisenä yhdistyksenä Luonto-Liiton ei tarvitse maksaa testamenttilahjoituksesta veroja, joten arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan lasten ja nuorten ympäristökasvatuksen sekä luonnonharrastuksen hyväksi ja auttaa Luonto-Liiton tekemää luonnonsuojelutyötä. Ota yhteyttä talousjohtaja Tarja Karppiseen, puh. 044 702 2771 ja tarja.karppinen(ät)luontoliitto.fi

Muut tukimuodot

Tutustu myös muihin tukimahdollisuuksiin.

Lisätietoja antaa Luonto-Liiton talousjohtaja:
Tarja Karppinen,
p. 044 702 2771
tarja.karppinen(ät)luontoliitto.fi

Rahankeräyslupa:
Keräysluvan saaja: Luonto-Liitto ry

Keräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
Keräysluvan numero: POL-2015-13136
Myöntämisajankohta: 18.6.2015
Toimeenpanoaika: 1.7.2015–30.6.2017
Toimeenpanoalue: koko maa Ahvenanmaata lukuunottamatta

Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerätyt varat käytetään Luonto-Liiton ja sen piirijärjestöjen järjestämän lasten ja nuorten luontoharrastus- ja ympäristötoiminnan, kerho- ja leiritoiminnan sekä koulujen kerho-, oppilaskunta- ja opintotoiminnan tukemiseksi. Kerätyillä varoilla tuotetaan materiaaleja, järjestetään koulutusta, leirejä, kursseja, retkiä ja luentoja sekä koordinoidaan toimintaa. Varoja käytetään myös alueellisen vastaavan toiminnan tukemiseen. Vuonna 2015 Luonto-Liitolla on kärkikampanjana "Lähimetsät haltuun" -kampanja, joka tuo alueellista toimintaa ympäri Suomen.

Sivun kuvat: Hanna Heikkilä

Lapset

Vie lapsi luontoon! Luonto-Liiton ympäristökasvatus- toiminnan tavoitteena on antaa lapsille myönteisiä kokemuksia ja elämyksiä luonnossa.

Toiminta

Luonto-Liitossa nuoret vaikuttavat itse ympäristön puolesta. Itämeren ja metsien suojelu sekä ilmastoasiat ovat Luonto-Liiton sydäntä lähellä.