Sijainti: Pääsivu / Järjestö / Tue toimintaa

Tue Luonto-Liiton toimintaa lahjoituksella

teelahjoitus

Luonto-Liitto on lasten ja nuorten oma luonnonharrastus- ja ympäristönsuojelujärjestö, joka tarjoaa tietoa, elämyksiä ja toimintaa.

Lahjoituksella tuet Luonto-Liiton arvokasta työtä lasten ja nuorten ympäristökasvatuksen sekä luonnonsuojelun parissa.

> Lahjoita

Mihin lahjoitusvarat käytetään?

itämeren ilmaston ja suurpetojen suojelu

kouluvierailut

leirit ja retket

metsiensuojelu

Voit tukea toimintaamme monella eri tavalla

Tee kertalahjoitus

Tällä lomakkeella voit tehdä kertalahjoituksen helposti verkkopankkitunnuksillasi. Minimilahjoitus on 5 €.

Syötä haluamasi summa kenttään, ja paina 'Lahjoita', niin sinut ohjataan verkkomaksupalveluun. Käytä tarvittaessa pistettä erottamaan eurot ja sentit, mutta älä kirjoita muuta tekstiä (esimerkki: jos haluat lahjoittaa 5 euroa 50 senttiä, kirjoita kenttään: 5.50). Verkkomaksupalvelussa kirjoita viitteeksi "lahjoitus".

Yhteystiedot
Voit halutessasi täyttää yhteystietosi. Tietojasi ei luovuteta kolmannelle osapuolelle.
Kiinnostuksesi kohteet

hyvä luontosuhde

Soita ja lahjoita

Lahjoita 10€ Luonto-Liiton toimintaan soittamalla lahjoituspuhelinnumeroomme 0600 10999.

Puhelun hinta on 10,01€ (+pvm)

Testamenttilahjoitus Luonto-Liitolle

Testamenttilahjoitus on kaunis lahja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen ja luonnonsuojeluun.

Yleishyödyllisenä yhdistyksenä Luonto-Liiton ei tarvitse maksaa testamenttilahjoituksesta veroja, joten arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan lasten ja nuorten ympäristökasvatuksen sekä luonnonharrastuksen hyväksi ja auttaa Luonto-Liiton tekemää luonnonsuojelutyötä. Ota yhteyttä talousjohtaja Tarja Karppiseen, puh. 044 702 2771 ja tarja.karppinen(ät)luontoliitto.fi

Muut tukimuodot

Tutustu myös muihin tukimahdollisuuksiin.

Lisätietoja antaa Luonto-Liiton talousjohtaja:
Tarja Karppinen,
p. 044 702 2771
tarja.karppinen(ät)luontoliitto.fi

Rahankeräyslupa:
Keräysluvan saaja: Luonto-Liitto ry

Keräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
Keräysluvan numero: POL-2015-13136
Myöntämisajankohta: 18.6.2015
Toimeenpanoaika: 1.7.2015–30.6.2017
Toimeenpanoalue: koko maa Ahvenanmaata lukuunottamatta

Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerätyt varat käytetään Luonto-Liiton ja sen piirijärjestöjen järjestämän lasten ja nuorten luontoharrastus- ja ympäristötoiminnan, kerho- ja leiritoiminnan sekä koulujen kerho-, oppilaskunta- ja opintotoiminnan tukemiseksi. Kerätyillä varoilla tuotetaan materiaaleja, järjestetään koulutusta, leirejä, kursseja, retkiä ja luentoja sekä koordinoidaan toimintaa. Varoja käytetään myös alueellisen vastaavan toiminnan tukemiseen.

Sivun kuvat: Susanna Soisalo, Milla Aalto, Kaisa Illukka ja Elina Silkelä

Lapset

Vie lapsi luontoon! Luonto-Liiton ympäristökasvatus- toiminnan tavoitteena on antaa lapsille myönteisiä kokemuksia ja elämyksiä luonnossa.

Toiminta

Luonto-Liitossa nuoret vaikuttavat itse ympäristön puolesta. Itämeren ja metsien suojelu sekä ilmastoasiat ovat Luonto-Liiton sydäntä lähellä.